30 Eylül 2015 Çarşamba

Üniversiteye Geçip Başka Şehre Gidenler Mutlaka Okuyun ! :)

Merhabalar ben duygu bugün farklı bir konu hakkında yazmak istedim.
Başlıktan anlaşıldığı üzere bende üniversiteyi başka şehirde okuyorum sizlere neler avantaj neler dezavantaj onlardan bahsetmek istiyorum hemen başlayalım ;


AVANTAJLARI

- Kendi başınıza yaşamayı öğreniyorsunuz.
- Unutmayın sizin gibi başka yerlerden gelen bir sürü insan var hiç biri sizden farklı değil o yüzden kendinizi sıkmayın. 
- Değişik yerlerden arkadaşlar ediniyorsunuz.
- Artık aileniz yanınızda olmadığı için biraz daha kendinizi rahat hissedersiniz.

DEZAVANTAJLARI

- Ailenizi belki ilk başta değil ama ilerleyen zamanlarda özlüyorsunuz. Özlemem demeyin bende özlemem derdim ama o zaman gelince özlüyorsunuz :)
- Parayı idareli kullanmanız gerekir her bittiğinde ailenize bana para yollayın diyemiyorsunuz.
- Kötü arkadaşlıklar kurarsınız yalnız kalırsınız.
- Herkesle arkadaş olun ama samimi olmayın.



Şimdi benim başıma gelenleri anlatayım daha doğrusu ilk senemi özetle size aktarayım ;

Ben samsunda okuyorum normalde istanbulda yaşıyorum. Okulumun olduğu yerde çok sığ insanlar var dışarı çıktığınızda size mal mal bakarlar. Bir zaman sonra sizde onlarda alışıyorsunuz ama ilk başta size garip geliyor. Ben erkek arkadaşımla oraya gittim aynı yurtta ve okuldayız onun için benim alışma sürecim tabiki daha farklı oldu. Ama yinede o erkekler tarafına ben kızlar tarafına gidince yine tek kalıyorsunuz. Kayıt zamanı tanıştığım biri vardı adını vermek istemiyorum onu kendi odama aldırmıştım çünkü başka tanıdığım yoktu odam 4 kişilikti ilk başta annem kayıt gününden 2 kız daha bizim odaya yazdırmış bende sonradan tanıştım. Ben okula baya erkenden gitmiştim. Sonra odama aldırdığım kız geldi kaynaştık falan diğerleride yavaştan geldiler. İlk dönemin finalden önceydi sanırım odadaki 2 si başka odaya geçti bahaneleri saçmaydı benle anlaşmak zor değil aslında birbirimizi idare ettiğimiz sürece hiç sıkıntı olmaz ama odadaki kızlardan 1 i ile hiç anlaşamıyorduk son zamanlarda. zaten odadaki 2 si aynı bölüm diğeri başka bende başka bölümdüm. Doğal olarak ders saatleri farklı benim ilk sene hep öğleden sonraydı. Cuma günlerimde boştu. Diğerlerinin hep vardı ve erken saatlerdeydi. Aklıma geldikçe deli oluyorum gıcığın biri (odadakilerden biri ) sabah kapıları çarpar cekmeceleri kıracak gibi açar kapar bütün arkadaşları sabaın körü gelir odaya girer bağıra bağıra konuşur ... Ben uyanmak zorunda değilim dersim 1 deyse sabah 8 de kalkmam yani.
Bir gün kıyafet yüzünden kavga ettik ertesi günü diğeriyle başka odaya geçti. Bende odama aldığım kızla tek kalmıştım.

Aradan ne kadar geçti bilmiyorum başka bir kız geldi odaya tamam falan dedik aldık. İlk başlarda her şey güzeldi anlaştık hep beraber bir şeyler yapardık yemek yerdik falan sonra yine bir gün parti mi ne varmış beni çağırmadılar diye trip attım gideceğimden değil sormadıklarına takıldım. Baya arkadaşlar çağırdı ben gitmedim 1 saat falan uyudum benim yüzüklerim vardı bende çıkarıp yatarım kenara koydum kalktıgımda tektaşım yoktu (doğum günü hediyemdi ve çok seviyordum) 2 yüğüzüm vardı diğeri kalmış öbürü yoktu çok üzüldüm ağladığım bile oldu diyebilirim. 
İdareye falan söyledim bir şey yapamadılar bulamadım da odaya girip çıkanda olmadı ben uyuduğumda çünkü girse biri uyanırım uykum hafiftir. Olay geçti 1 hafta sonra ayakkabılarım kayboldu ve odadan birinin ayağında gördüm . Benim onlar diyemedim gittim idareye söyledim onlarda sen o olduğunu kanıtla biz işlemlere başlayalım dediler . Ben nasıl kanıtlıyım onu allah aşkına zaten ertesi günü başka yurda gitti oda öylece gitti. Bunlardan önce param da çalınmıştı onu yazmayı unuttum onuda diğeri aldı diye düşünüyorum . 

Belki sizi sıktım biraz ama ders çıkarttım her gelene güvenmemeyi. 
Sizde arkadaş olun ama güvenmediğiniz kişiye herşeyinizi anlatmayın ve çok çok yakın olmayın.! 

TESCİLLENDİ ONAYLANDI ! :)

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BÖYLE OKUL YURT İLE İLGİLİ YAZILAR GELSİN DERSENİZ YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder