24 Eylül 2015 Perşembe

BİTENLER #5

Merhaba ne zamandır yazmıyorum biliyorum ama yazacak konu bulamadım kendimce ama şimdi buldum ve hemen başlıyoruz

1. Magic care deniz yosunu maskesi

Bu maskeyi alalı çok uzun zaman oldu 3 yılı geçmiştir daha 20 günü falan var son kullanma tarihi ama bana kokusu bir değişik geldi oyüzden içindeki döküp kutusunu kullanicam :d
10 tl ye almıştım deniz yosunu maskesini önerenler vardı benim yüzüm malesef her şeyi kabul etmediği için çok kullanmadım



2. Avon skin so soft body Lotion 
Içinde simler var nemlendirmesi orta derece


3. Shè is love deodorant 
Çok tatlı kokusu var ne yazikki bitti



4. Ben bu parfümü pazardan aldım 5 tl ye ama kokusuna bayılıyorum Candy tam benlik koku ve baya kalıcı



5. Gülşah aseton
Daha once bu markadan kullandım kurutma yapmadı ve beğendim



6. Avon naturals body
Çilekli vucut spreyi bunun duş jeli ni kullanmıştım kokusu güzel ama kalıcı değil hemen uçuyor


7. Uni care eye disc yesilcayli
Güzeldi ama sanki bir süre sonra göz yakmaya başladı içinde daha var ve atmak zorundayım



8. Golden rose ve flormar
Hep kırmızı ojeler bitmiş farkettiyseniz :d
En alttan başlıyorum 64 128 60 numaraları ortadakini tekrar alicam



9. Eveline cosmetics kirpik serumu
Bunu alalı da baya olmuş süresi 6 ay olduğu için atıyorum daha kullanılmaz


10. Maybelline roket maskara 
Artık yazıları silindi bile çok güzel beğenerek kullandım elimdekiler bitince yine alırım 


11. Avon colortrend kapatici stik
Light rengi genelde ben kapaticilari en açık olarak alıyorum kötü durmuyor
Stik sevmediğim için daha almam


12. Essence get big Lashes maskara
En sevdiğim maskara bu diyebilirim bittikçe alırım ama suan elimde çok olduğu için almayacagim


 13. Avon kapatici
Fair rengi yine en açığı kullandım bitti suan rival de loop markasından kullaniyorum bakalım artık kısmet


14. Mide ilacı
Mide bulantısı yada ağrısı için almıştım ama 2 3 tane icmisim zamanida geçmiştir baya oldu alalı çöpe gidiyor


15. Sebamed clear face anti pimple cream
Sivilce kremi bunu da alalı baya oldu bitmedi için atamadim ama artık süresi geçti ise yaramaz


16. Avon colortrend roll n glow toz goz fari
Bayadir olan bir ürün daha rengi güzel ama gözüm yeşil üzerine yeşil far surunce kötü oluyor ve çöpe gidiyor


17. Baby dream ıslak mendil
Seyehat boy 1 tl mi neydi ozaman  almıştım cantamda bulunuyodu 10 tane var içinde güzelde kokuyor rossmann da bulabilirsiniz


18. Flormar advice krem
Nemlendirici sanırım ne olduğu yazmıyor çokta begenmedim bence flormar krem falan yapmasin


19. Loreal skin perfection
Bu kreme bayıldım diyebilirim en kisa zamanda elimdekiler bitince büyük boy alacağım yüzümde kabul etti uzun süre is yaparız biz bunla :d
Ayrıca ben tester ürünleri biriktirmeyi çok seviyordum ama artık kullanmayı daha çok seviyorum :))


20. Ipek oje temizleme Pedi
Bunu beğenenler var ama ben hiç mi hiç beğenmedim çok yağlı yapısı var ve ojelerimi hiç cikartmadi kusura bakma ama ipeklina bu olmamış;:(


21. Arko nem krem
Ben bunu çok sevdim ki gidip büyük boydan 2 çeşit aldım annemde Narlı olanı kullaniyor onunda kokusu güzel
Bende ise incirli ve bu sade olanı var suan incirli olanı kullanıyorum kokusu güzel ve azıcık bile alsam tüm elimi nemlendiriyor


 22. Otaci argan
Bunlar numune olduğu için hemen bittiğinde üzüldüm bu markanın bu derece güzel ürünleri olduğunu tahmin etmemistim
Sadece sampuanı beğenmedim diğerleri güzeldi büyük boy alınmali tabi eldekiler bitince :)


 23. Lapitak topuk çatlak kremi
Bu aralar ayaklarım çok kuruyor topuklarimda aynı şekilde bu iyi geldi


24. Bepanthol cilt bakım kremi
Küçük olması güzel ama hemen bitmesi kötü büyük boy belki alabilirim


 25. Avon numuneleri
2 parfüm 1 ruj


26. Benri
Gratisin en sevdiğim ürünü bu ben genelde kare olandan alıyorum bi ara peeling etkili olanı denedim beğenmedim gene kareye döndüm okul için de 3 paket aldım sanırım beni 2 2.5 ay idare eder


Iste benim bitenler çöpe gidenler bunlardı okuduğunuz için teşekkür ederim

Instagram takip @dblogu1212
Google + takip Duygunun Blogu12
Youtube takip Duygunun Blogu12 🎥

Hepinizi öpüyorum iyi geceler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder