11 Mayıs 2017 Perşembe

#Dblogu2yaşında Blogger Etkinliği


Herkese merhabalar.
Geçtiğimiz pazar günü #dblogu2yaşında blogger etkinliğim vardı.
Ben etkinlik için ocak ayından beridir uğraşıyordum ve sonunda başarı ile atlattık.
Bir yazıda her şeyden bahsetmek istemiyorum sponsorları daha sonra ayrı şekillerde yazacağım :)

Bu etkinlik için başıma gelmeyen kalmadı kötü şeyleri anlatıp da bunları bekleyen insanları mutlu edemeyeceğim ne yazık ki..

Şimdi o gün bizlerle olan ve sunum yapan değerli firmalardan biraz bahsedeyim.

İlk olarak bizlerle SBS BİLİMSEL BİO ÇÖZÜMLER SAN. TİC. A.Ş.'den yetkililer bizimleydi.


''BEE’O arı ürünlerinin kalitesi, Türkiye’de ilk kez tarafımızdan başlatılmış olan, doğrudan arıcılarımızla üretim sözleşmesinin yapıldığı ve kovandan itibaren doğru arıcılık uygulamalarının hedeflendiği “sözleşmeli arıcılık modeli” ile güvence altına alınmıştır. Ayrıca, ürünlerimizin doğallığı ve gıda güvenliğine uygunluğu analizler ile doğrulanarak ve biyolojik aktiviteleri korunarak tüketicilerimize ulaştırılmaktadır.
Firmamız, BEE’O marka kestane balı, yayla balı, çam balı, gibi doğal ve saf bal ile birlikte arı sütü, polen ve propolis ürünlerini ve tüketicilerin farklı ihtiyaçlarına ve kıvam ve lezzet tercihlerine yanıt verebilecek farklı oranlardaki karışımlarını üretmektedir''


Bizlere de beeo+up Propolisli ballı boğaz spreyi ve sürülebilir propolis kakao,fındık,ham bal içerikli ürünleri verdiler.
Benim çok ilgimi çekti ve kullanmaya başlayacağım ayrıca bununla ilgili bir yazı yazacağım.



Bu güzel pastamızı ise Butiktatli.com sahibi yaptı. İnsan buna kıyamıyor.
Ellerine sağlık. Özel günleriniz için pasta yaptırmayı düşürseniz mutlaka bakın.


O gün beni en çok heyecanlandıran firma Milkshake Türkiye oldu.
Ürününü daha önceden kullanıyordum ve aşık olmuştum.
Mustafa bey yine eğlenceli bir sunum ile bizlere ürünlerden bahsetti.


Muhteşem kokan köpük üzerine boya döküp saçlarınızı boyayabilirsiniz.
Biz o gün kırmızı renk boya ile karıştırdık ve saçlarım açık renk olduğu için ben biraz uçlara uyguladım ve hala kırmızı :)



Ayrıca vanilya kokusu sevmeyenler için de ayrı bir köpük çıkarmışlar.
Yalnız bu sarı saçlara uygulanıyor ve yaban mersini kokuyor.


Daha sonra biz yoğurt maskesi denedik.
Bunun dışında kakao,süt,papaya maskeleri de mevcutmuş.


Başka bir firma olarak LR'dan @sosyalannemblog yazarı ve benimde artık sponsorum olan sevgili fatma ablada bizimleydi.


Hazırlıklı gelmişti.



En çok merak ettiğim ürün zeitgard 1 ve temizleyicisi.


Hatta orada ufak bir uygulama yaptık.
Benim elimde denedik ve uygulamadan sonra bu elimin renginin diğerine göre açıldığını hepimiz gördük.
Ben en kısa zamanda almayı istiyorum.
Eğer sizde LR ürünlerini merak ediyorsanız yada ek gelir olarak bu işi yapmak isterseniz @dblogulrekibi sayfasından bana ulaşabilirsiniz.


Bionike firmasını da ilk kez duydum.
Etkinliğimiz de yine bir firma yetkilisi bizlere firmadan ve ürünlerden bahsetti.

9 yorum:

  1. hayırlı olsun yeni yaşın aynı yaştayız :D

    YanıtlaSil
  2. Duygucum çok güzel bir gün ve etkinlik oldu sunumlar çok keyifliydi ellerine sağlık.. pasta da ayrı güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek teşekkür ederim geldiğiniz için ve beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Lovely idea to have such cake for blog birthday)

    KireiKana

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzel ve bloguna yakışan bir etkinlik olmuş. Daha nice senelere diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlikti.Teşekkürler davetin için...

    YanıtlaSil