23 Mayıs 2017 Salı

Gabrini Cosmetics BB Cream


Herkese merhabalar.
Geçtiğimiz hafta anneler günü dolayısı ile Gabrini cosmetics bana da bir paket yollamıştı.
Her ürünü ayrı ayrı yazılarda inceleyeceğiz.
İlk olarak Bb krem ile başlamak istedim ve kendimde çok merak ettim.



Bana gelen orta ton ve renk koyu oldu.
Bu fotoğrafla alttaki fotoğraf arasında farkı zaten görürsünüz.



Kapatıcılığını beğendim.
Baz kullanmadan 4-5 saat kalıyor ama baz ile kullanırsanız 6-7 saat kalabiliyor ki bu baza göre de değişiklik gösterebilir.
Bana koyu oluyor demiştim ya işte kullanırken çok yoğun olarak kullanmıyorum.
Tek kat uygulayıp kapatmak istediğim bölgelere açık renk kapatıcı uyguluyorum.
Onun sayesinde renkler eşitlenip abartı bir görünüm çıkmıyor.

  • Parlak bir cilt
  • Genç görünüm
  • İnce çizgileri kapatır
  • Antioksidan içerir ki bu cildi gençleştirir
  • Saydam görünümlü cilt
  • Mucize cilt kusursuzlaştırıcı
  • 24 saat nemlendirme etkili
  • 15 faktörlü güneş koruması içerir.



Ürün 50 ml kolay kolay biteceğini sanmıyorum.
Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var ama bana göre 5-6 ay daha kullanılabilir.
Fiyatı yerine göre değişiyor ama benim sıkça gördüğüm yerlerde genel de 15 TL civarında hatta daha ucuzu da bulunabilir.

21 yorum:

  1. Fiyatı uygunmuş Ben hiç denemedim markanın ten ürünlerini tek bildiğim lipglossları onlar da çok güzel
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende paket ile deneme fırsatı buldum ama sanki biraz sivilce yaptı bilemedim

      Sil
  2. bende bu markanın ten ürünleri olduğunu yeni duydum desem ... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı oldukça yoğun gözüküyor. Eğer ten rengi ile bütünleşirse çok başarılı oluyor bu tarz ürünler.

      Sil
    2. çokta yoğun değil aslında

      Sil
  3. shade looks nice, but too dark for me

    YanıtlaSil
  4. ojelerini çok severim ama fondöten ve diğer ürünleri denemedim.. güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ojelerini bende seviyorum :)

      Sil
  5. eskiden kullandığım bir markaydı ama biraz koyu olmuş tenine evet :)belki bronzlaşırsan tam olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yazın sanırım çok daha iyi duracaktır birde benim bileklerim beyaz cildimde de bu kadar koyu durmuyor ama yine de koyu :)

      Sil
  6. Büyük güzellik marketleri değil de daha küçük kozmetik malzemeleri satılan yerlerde denk geliyordum ama hiç denememistim, sivilce yapıyorsa denemeyeceğim de 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç kere daha kullanacağım belki başka bir şey yapmıştır diye ama bakalım

      Sil
  7. Gabrini'yi hiç denemedim ve sanırım senelerdir de markayı görmemiştim. Özellikle likit rujları fofğraflarda çok güzel görünüyor. Bb kremin kapatıcılığı da baya iyiymiş. Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok başarılı duruyor fikir için tşkler

    YanıtlaSil
  9. Tercihim hep bb lerden yanadır ama bu markanın hiç kullanmamıştım. Bu arada bloguna google plus da rastladım ve takibe aldım. Bana da beklerim :) http://yaziperest.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Kapatıcılığı gayet başarıĺı. Ama light ton olmasına rağmen çok koyu geldi bana, ki ben de buğday tenliyim, açık renkli değilim. Ama ben nemlendiriciye biraz karıştırarak kullanıyorum. Tonu biraz açılıyor o zaman.

    YanıtlaSil