2 Mayıs 2017 Salı

Makeup Revolution Fortune Favours The Brave Eyeshadow Palette


Herkese merhabalar.
Ne zamandır makeup revolution markasına ait ürünleri kullanıyorum ve aklımda olan bu paleti sonunda aldım.

Benim gözümde canlanan biraz daha büyük bir palet bekliyordum.
Ama umduğumdan küçük geldi.



Her renkten neredeyse var diyebilirim.
Bazıları mat bazıları ise ışıltılı.
Benim şimdiden favorim olan 4-5 renk oldu.



Toplam 30 adet renk bulunuyor.
Ne yazık ki tozutma problemi oluyor.
Ama renklere değer olduğunu düşünüyorum.






Renkler harika değil mi ?
Aşağıdaki fotoğrafta baz kullanmadan direk sizlere gösterdim ve pigment açısından bir kaç tanesi hariç diğerlerini başarılı buldum.


bunlar genelde toprak tonları ve buffer rengine aşık oldum.
Mat olması ile katlanma bölgesine uyguluyorum.


Burası daha mavimsi tonlara hakim.
Burada ki favorim ise 3 tane var :)
Midnight rainbow,ice cloud ve golden coins.


Yeşilimsi tonların hepsini seviyorum.
Göz rengimde yeşil olduğundan yeşil farlar yakışıyor.
Buradaki favori ise yes please :)


Burası biraz karışık renk grubu olmuş :)
Favorim latte
Ama bu latte pek pigmenli değil.
Biraz ışıltılı.


Yine ışıltılı farlar ve favorim kesinlikle nem world :)


Aslında hepsi güzel ama açtığım dakikadan itibaren hoşuma gidenler bunlardı.
9.99£ fiyatı var ayrıca 4.95£ kargo ücreti de var.
Eğer bu markadan ürün almak isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz.
@dblogu1212

7 yorum:

  1. ben de büyük bir palet olarak düşünüyorum bunu hep ama küçük mü ?? çok beğeniyorum bunu güle güle kullan canım sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allık paletinin biraz büyüğü diyebilirim ablam anlarsın o zaman :)

      Sil
  2. Wow! It looks amazing :) I want it!

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğendim paleti. Özellikle ışıltılı olanlar için alınır :)

    YanıtlaSil