6 Mayıs 2017 Cumartesi

Wet N Wild Coloricon


Herkese merhabalar.
Uzun zamandır gözüme çarpan indirimlerde bulamadığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Aldığım günden bugüne kadar sürekli kullanıyorum.

Normalde pudra diye geçen bu ürünü ayrıca ben far ve aydınlatıcı olarak da kullanıyorum


Kocaman bir pudra diyebiliriz.
Her zaman kullandığımızı düşünürsek 1 yıl içerisinde bitebilir.


Pudradan ziyade bu bildiğimiz aydınlatıcı gibi duruyor.
Ne diye pudra demişler onu da anlamadım.
Bendeki rengi reserve your cabana.
Bir rengi daha var ama oda bana biraz koyu geldi.


Ben günlük makyajımda çokça bunu kullanıyorum.
Far olarak süper duruyor.
Fiyatı indirimsiz 20 TL olması lazım.
İndirimde çok ucuza da bulunabilir.

2 yorum:

  1. çok hoş durmuş bence el üstünde.yüzde daha da iyi durmuştur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sürekli kullanıyorum güzel oluyor :)

      Sil