1 Ocak 2019 Salı

2018 GÜLE GÜLE 2019 HOŞGELDİN!

Herkese merhabalar,
2018 yılının genel bir değerlendirmesini yapmak istedim.
Bu değerlendirme tabi ki kendimle ilgili.
2018 benim için hayatım için çok şey alıp götürdü.

Öncelikle yıla çok güzel bir etkinlik ile başlamıştım.
Haziran ayında İzmir'e taşındım.
İyi kötü 1 haftalık tatile Didim' gittim.
Sonra bir işe girdim ama sadece 5 gün dayanabildim ve çıktım.
Paramı almak için uğraştım ve aldım.
Daha sonra yine bir işe girdim 1 ay kadar çalıştım sonra ayrıldım.
Hala da maaşımı alamadım.
Bu yıl benim için güzel başlamışken kötü bitiyor.
Çünkü taşındıktan sonra bilmediğin şehir ,insanlar , çevre derken her şey 22 yaşımda değişti.

Ayrıca burayı çok boşladım.
Bunun ilk sebebi evde net olmaması.
İkinci sebebi ise bilgisayarımı sattım.
Telefondan da yazıyı yazsam dahi resim yüklenmiyordu.
Bende ara ara internet cafeye gidip yazıyorum.

Birde artık sanırım kozmetikten vs. sıkıldım.
5 yılı geride bırakıyorum.
2019 yılı hem kendim için hem blogum instagram hesabım ve youtube için baya değişimli geçecek.

Aklımda çok güzel şeyler var.
Belki biraz kendimi geri çekeceğim ama güzel olacak.

Şimdiden hoşgeldin 2019.
Hepimize sağlık,huzur,mutluluk ve bolca sevgi getir.
Hepimizin en çok bunlara ihtiyacı var diğerleri de sonra olsa da olur.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212







Youtube Channel: Duygunun Dünyası

2 yorum: