23 Ocak 2019 Çarşamba

KENDİ SAÇ MASKENİ YAP! - BELİTA KOZMETİK


Belita kozmetik ürünleri daha önce incelemiştim ve çokta beğenmiştim.
Saçlarıma ürünleri iyi gelmişti.
Geçtiğimiz zamanlarda benimle iletişime geçip kendi maskenizi tasarlar mısınız dediler.Bende seve seve yaparım dedim.
buradan kendi maskenizi yapıp sipariş verebilirsiniz.



Sitede bir çok seçenek var içlerinden saçlarınızın ne ihtiyacı var ise onu seçebiliyorsunuz.



Benim seçimlerim 
bakım - onarım
 kırık - onarım
nem dengeleme
parlaklık
saç dökülmesini önleme

Benim saçlarımda yumuşaklık sağladı. Haftada 2 kere kullandım. Yapısı yoğun değil kremsi. Azar azar kullanırsanız çok uzun süre size idare eder. Ben memnun kaldım.



Kargo da 3-4 gün içerisinde ulaşıyor. Ve gerçekten de çok ilgililer. Böyle ilgili firmaları seviyorum ve destekliyorum.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212







Youtube Channel: Duygunun Dünyası

1 yorum:

  1. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil