19 Ocak 2019 Cumartesi

LOREAL PARİS EŞİTLEYİCİ KİL MASKESİ


Herkese merhabalar,
Loreal markasının saf kil serisindeki maskeleri biliyorsunuzdur.
Bende uzun zaman önce aldığım bu eşitleyici maskeden sizlere bahsetmeye geldim.
Yeterince kullandım ve yorumlarım oldukça birikti.


Öncelikle ben alırken indirimde 20 TL'ye almıştım.
Daha sonra gelen zamlarla beraber en düşük 24-25 TL oluyor.
Çoğu kozmetik ürünleri satılan mağazalarda bulabilirsiniz.


İçerisinde tanecikler var.
Ne büyük ne de küçük.
Cildi tahriş etmiyor.
Hassas ciltler dahi kullanabilir.
Benimde cildim hassas ama sorun olmadı.


Kuruma süresi yaklaşık 10-15 dakika.
Ben tamamen kuruyunca gidip ılık su ile yıkıyorum.
Yıkadıktan sonra cildim parlak ve yumuşak oluyor.
Bittikçe alabileceğim bir maske oldu kendisi.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212






Youtube Channel: Duygunun Dünyası

2 yorum:

  1. parlak cilt hep hayalım..Ürünü deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Gözenekler için de iyi geldi mi acaba? Benim de hassas bir cildim var ve birazda yağlı. Fiyatları bayağı artmış fakat güzelse yine de almak isterim.

    YanıtlaSil