25 Mart 2017 Cumartesi

Son Zamanlardaki Alışverişlerim / Recent Shopping


Herkese merhabalar
Son zamanlarda yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istedim.
Baya da ürün alıp biriktirmişim.
Hepsini bir anda almadım hep parça parça ama şimdi çok gözüküyor :)

Salon markasının köpük sabunlarını çok seviyorum bu sefer de ahududulu aldım mis gibi kokuyor.

Oriflame'dan optifresh diş macunlarından aldım daha önce kullananlardan bir kısım memnun kalmış

Rival de loop markasının nemlendirici jeli aldığımdan beridir kullanıyorum gayette güzel.

Watsons'ın kendi ürünü olan bu hindistan cevizi yağı aldım. 2 haftadır kullanıyorum memnun kaldım.

İsana süngerli aseton bu sanırım 4 yada 5. alışım oldu. En koyu ojeleri bile anında çıkarıyor. Simliler de biraz zorluyor.



Avon üyesi olduğum için genelde hep onun duş jellerini kullanırım.

Belirli bir tutarda alışveriş yapana bu soyulan maske 3 tl'ye geliyordu uzun zamandır gözüme çarptığından aldım.

Daha sonra beyaz çikolata ve çilekli duş jeli, Vanilyalı ve sandal ağacı duş jeli, Hindistan cevizli duş jeli. Tanesi 5,95

 Hindistan cevizli olan duş jelinin vucüt spreyini de aldım. Çok güzel kokuyor. 7,5 tl

720 ml kocaman bir duş jeli aldım. Bunun kokusu çok tanıdık geliyor ama anlatamıyorum sanki eskiden kullanılan çamaşır deterjanı gibi kokuyor. 8,95 tl



Matlaştırıcı tonik daha önce de kullanıp memnun kalmıştım. Tekrar indirimde olunca aldım. 9,95 TL

Aynı seriden arındırıcı scrub aldım bunu merak ediyorum. 9,95 TL

Far fırçasını değiştirmişler bende uygun bulunca aldım. 7,95


 Essence kendi far paletini oluşturma setini getirmişti.
Bende geçen hafta eveshoptan bir palet ve refil far almıştım. ikide 5,5 TL

Daha sonra essence markasından yine bir bronzer aldım oda 11 TL idi

Dün akşamda bu essence eye face paletini hiç düşünmeden aldım fiyatı 14,75 TL.

Yeni seriden allık ise 12 TL civarındaydı.

Volume maskarasını da 11 TL'ye aldım. Fırçasını beğendim.



Oriflame köpüksü ruj ise dün yazısını yazmıştım. fiyatı 20 TL

NYC bu paletini alalı 1 ayı geçti ben yeni yeni kullanmaya başladım. İçerisinden 4 adet far, 1 adet baz,1 adet eyeliner ve 1 adet aydınlatıcı var. indirimde fiyatı TL idi.

W7 sıvı aydınlatıcı ise indirimde 13 TL.

Essence matlaştırıcı sprey ise 11 TL civarında ama ben bunu pek beğenmedim.

Este lauder dudak parlatıcısı bunu alalı gerçekten 1 buçuk ayı geçti. Paketi de dün açtım.


Rimmel london ojelerini çok seviyorum tanesi 1 TL.
Pastel simli 3 TL
Flormar 2 TL
Golden rose 1 TL
Revlon tanesi 1 TL

Rimmel london allık 5 TL

Bu ucuz olanlar watsons fırsat köşesinden alındı.

9 yorum:

  1. Aldıklarıni iyi günlerde kullan canım bu fırsat köşesine Birgün birlikte bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim aa biz senle gezecektik dimi

      Sil
  2. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan ben de essence'den epey bir şey topladım bu ay...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablam bende öyle daha alacaklarım vardı almadım

      Sil
  5. Isana ürünlerini seviyorum :)
    Essence yeni koleksiyonunu merak ediyordum, bir yazı hazırlayabilir misin bunla ilgili :) Güle güle kullan hepsini de Duygucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraflarını çektim bu hafta olmazsa öbür hafta kesin yayınlarım :)

      Sil