12 Mart 2017 Pazar

Garnier 3ü 1 Arada Saf ve Temiz


GARNIER SKIN NATURALS SAF & TEMİZ 3’Ü 1 ARADA TEMİZLEME + PEELING + MASKE Arındırır + Gözenekleri Temizler + Cildi Düzenler! 

Cildiniz yağlanma, parlama ve siyah noktalar gibi cilt problemlerine eğilimli ise uygundur. Cilt problemlerine karşı savaşmak için 3 ürün kullanmak yerine tek çözüm.

Temizleyici: Çinko minerali ve bakterilere karşı etken madde içeren formülü ile cildi derinlemesine temizlerken sebum (yağ) fazlasını dengeler. 

Peeling: Gözenekleri açarak siyah noktaların oluşumu önlemeye yardımcı olur. 

Maske: İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler. Cildiniz uzun süre mat ve temiz kalır.









İçerisindeki tanecikler bana büyük geliyor.
O yüzden peeling gibi kullanıyorum.
Maske gibi kullandığımda yüzüm aşırı kızarıyor.
Günlük temizleme için kullansam da bu sefer de cildi kurutuyor.
Ben de haftada 1 yada 2 kere peeling olarak kullanıyorum.


Çok fazla seçenek olması güzel bir şey.
Bana göre olmasa da olur ürünlerden.
Daha az kötü etki gösteren hatta hiç göstermeyen ayrı ayrı ürün bulabilirim.
Zaten bu ürünü her yerde bulmanız artık mümkün.
Gratis,Watsons,Rossmann,Migros,Bim,kozmetik dükkanlar vs.

8 yorum:

  1. ben elimdeki peelingleri bitirince bu ürünü gerçekten deneyimlemek istiyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım ben bu ara her gün peeling etkili ürünler kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende yves rocher markasına ait olanı her gün kullanıyordum

      Sil
  3. Like this product!
    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok uzun zaman önce bir süre kullanıp vaadlerini yerine getirmediğini görmüştüm. Belki farklı bir cilt tipinde işe yarıyordur.

    YanıtlaSil