9 Mart 2017 Perşembe

Wet N Wild Rujları


Herkese merhabalar
Geçenlerde etkinlikte bize verilen wet n wild rujlarını paylaşmıştım.
Elimde farklı renkler olduğu için sizlere yazmak istedim.
Aslında daha önceler de yine blogumda yazmıştım sizlere o rujların çoğu nerede bir fikrim yok o yazıma da bakmak isterseniz buraya  tıklayabilirsiniz.

Ben genel olarak markayı seviyorum.
Uygun fiyatlı olmasına rağmen ambalajlarını kötü yapıyorlar.
Bazı rujlarım çantamda kendi kendine kırıldı ve sürüldü.


Sol baştan,


  • Sugar Plum Fairy
  • Cinnamon spice
  • Sand Storm
  • Cherry bomb
  • Bare it all
  • In the flesh


Sol baştan,

  • Rose bud
  • Mocha licious
  • Breeze bu farklı bir seriden.

20 yorum:

  1. ambalajlar iyi olsa harika bir ruj...

    YanıtlaSil
  2. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. ben de severek kullanıyorum bu markayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle valla her ürünü ayrı güzel :)

      Sil
  4. Renkler süper ambalajları değiştirseler harika olacak ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle çok fazla şikayet eden var ambalajları

      Sil
  5. Sıra sıra dizilmişler.Bende de in the flesh var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona bayılıyorum en son gelenlerden o :)

      Sil
  6. Breeze çok güzelmiş. Renkleri çok hoşuma gidiyor da ambalajları yüzünden almıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu yazın bronz tene çok yakıştırıyorum ben :)

      Sil
  7. Great post!
    Hugs!

    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. o ilk renk benim en sevdiğim... :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel gözüküyor hepsi. Wet n wild rujlarını sevıyorum :)

    YanıtlaSil