30 Mart 2017 Perşembe

#MAVIYLEPROJECTPAN2017 ILE 49 ÜRÜN Sonuç


Herkese merhabalar :)
#maviyleprojectpan2017 'ye başlamıştık ve artık sona geldik.
Bu sefer fazla ürün seçmiştim.
Geçen  sefer ki gibi hepsini bitiremedim ama büyük çoğunluğu gitti diyebilirim.

Kalanlar


  • Yves rocher ferahlatıcı maske (bunu şimdi kullanmaya başladım)
  • Capicade bb krem (yarısına kadar gelebildim.)



Yine burada 2 ürün kaldı.


  • Ersağ yüz toniği
  • Revox at kuyruğu serumu (yarısına geldim)



Buradan 2 ürün kaldı :)


  • Dermokil diş macunu
  • Eos'a benzeyen lip balm (adını bilmiyorum )



Son olarakta kalan yine 2 ürün oldu.


  • Essence all need kapatıcı paleti
  • stik fondoten
Sonuç olarak bu sefer yine baya verim aldım.
Başlarken yazdığım yazıya buradan ulaşabilirsiniz.
49 ürünle başladığım bu projeye 41 ürün bitirerek son veriyorum.
Eğer tekrar başlarsak bitiremediklerimi de ona ekleyeceğim.

5 yorum:

  1. This kind of projects are super atractive and useful!!! Great work my dear :D

    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW OUTFIT POST | Hello Dear Friend, I Hope You’re Well.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  2. Oo bravo baya ürün bitmiş.

    YanıtlaSil