5 Mart 2017 Pazar

Saç Bakım Ürünlerim


Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar.
Ne zaman elim bir şeyler yazmaya çalışıyor fakat bir çok sebep ile yazı yazamadım.
Garip bir şekilde çektiğim fotoğraflar bilgisayara aktarım yapmaya çalışınca gözükmüyor.
Sonunda bir şeyler aktarabildim ki sizlere bunu yazıyorum :)

Gelelim bu yazıda nelerden bahsedeceğime,
Son zamanlar da bir çok saç bakım ürünü elimde birikti.
Saçlarımdan memnun olmayan biri olarak sizlere hepsi hakkında yorum yapacağım.


Restorex markasının bu hızlı uzama etkili sıvı saç kreminden daha önce burada bahsetmiştim.
İçerisinde şuan da az kaldı.
bittikten sonra sanırım tekrar alabilirim.
Gerek kokusundan gerekse saçları kolay taramaya yardımcı olduğundan sevdiklerim arasına girdi.

Revox markası da sıvı saç kremi çıkarttı. Bende katıldığım bir etkinlikte tanıştım.
Yine kokusu muhteşem ve saçları tarama da kolaylık sağlıyor.Çok yakın zamanda bununla ilgili ayrı bir post hazırlayacağım.



Capicade bb krem saçlara da bb krem olduğunu duydunuz mu diye başlayan bir yazımda sizlere daha önce bahsetmiştim. ona da buradan ulaşabilirsiniz. bu biraz daha kremsi yapıda.

Son zamanlarda sıkça gördüğümüz bir ürün milkshake whipped cream. Ben bayılarak kullanıyorum.
tabi ki bunun da ayrı bir yazısı var ve buradan ulaşabilirsiniz.
Kardeşim benden fazla bu ürünü kullanıyor. Ben kokusu için her gün mutlaka kullanıyorum.



Avon argan yağlı saç bakım yağı ben yurtta kalırken arkadaşım bundan fazlasıyla memnundu.
Bende meraktan aldım fakat hala buna sıra gelmedi :)

Fonex saç spreyi bu ürün çift fazlı. kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. Ayrı bir postta yazısını yazacağım.

Restorex saç bakım yağı yine bekleyenlerden en kısa zaman da onunla ilgili yazı da gelecek.


Revox yine bir farklı ürün çıkartmış. Saç bakım yağını ise 2 haftadır kullanıyorum. Saç uçlarımın biraz daha iyi durduğunu söyleyebilirim.

HC care hair complex yine çokça gördüğümüz duyduğumuz bir ürün.
Bunu ayda 2 kere falan kullanıyorum. yazısına ise buradan ulaşabilirsiniz.

Yine revox markasına ait ilk denediğim ürün olan at kuyruğu serumu yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
sprey şeklinde olması beni kendine aşık etti diyebilirim.

Avon onarıcı yağ yine meraktan alınıp sırasını bekleyenlerden.

***
 Aralarından ilk 3 ürünü seç desenler kesinlikle bu aşağıdakiler olurdu.

milkshakee whipped cream
 restorex hızla uzama etkili sıvı saç kremi
revox at kuyruğu serumu

4 yorum:

  1. içlerinden bir kaçını ben de kullandım ve en sevdiğim hc ve avonun o argan yağlı ürünü idi :)

    YanıtlaSil
  2. Milkshake ve hccare favorim 😍

    YanıtlaSil
  3. Great cosmetics! ;)
    I follow you ;)
    xoxo

    YanıtlaSil
  4. Hepsi güzel ürünler güle güle kullan

    YanıtlaSil