28 Şubat 2017 Salı

Martı Derm Firması ve Lıposomas Serum


Herkese merhabalar.
Yine farklı bir marka ile sizlere yazı hazırladım.
Firma ispanya asıllı.
Türkiye distribütörlüğünü ise yonca kozmetik yapıyor.

Martı tor laboratuarlarının kökleri, aynı isme sahip eczaneye dayanmaktadır ve 50 yılı aşkın süredir dermotolojik formül reçetelerinin şahsa özel tasarlanmasında uzmanlaşmıştır.

Kurucu ailenin ikinci jenerasyonundan,profosyonel sektörde hatrı sayılır bir itibara sahip eczacı olan Jose MARTIDERM ismi altında bir dermokozmetik markası tasarladı.

Martıderm ürün serisi,aktif içeriklerin yüksek konsantrasyonları sayesinde, iyi sonuçlara sahip ve etkin ürünleri ile son derece medikal ve farmasötik sektörle ilişkilidir.

LIPOSOMAS Serum

Yağlı ve reaktif ciltlere uygundur.

  • proteoglycanlar, c vitamini, E liposomlar bulunur.
  • Kırışıklıkları azaltmaya ve önlemeye çalışır.
  • Nemsiz ciltler için yoğun bakım sağlar.
  • Yağ içermez.
  • Yatıştırıcı etkiye sahiptir.



İçerisinde 10 adet ampül bulunuyor.


Her bir ampül bu şekilde.
Henüz kullanmaya başlamadım.
Cildimde biraz akneler var onlar geçince başlamayı düşünüyorum.

Bu markanın
anti-aging ampülleri
anti-aging bakım ürünleri
depimentasyon ürünleri
Yağlı ve akneli ciltler için ürünleri bulunmakta.

Martıderm ürünlerini eczanelerde ve dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.
Bendeki serumun fiyatı ise 198 TL civarında.

9 yorum:

  1. ben de henüz denemedim önce biraz bilgi edineceğim hakkında sonra kullanacağım..

    YanıtlaSil
  2. yağlı ve akneli ciltler için olan ürünlerini inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım biraz pahalı ama iyi geliyorsa kesinlikle değer

      Sil
  3. Benim de cildim yağlı gerçekten :( Eğer iyi gelirse ben de düşüneyim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandıktan sonra burada da paylaşırım canım

      Sil
  4. bizler için güzel bir fikir oldu bloğunuz çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. I didn't know this :)
    Your blog is very nice!
    I follow you too :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. interesting
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    YanıtlaSil