17 Şubat 2017 Cuma

Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri


Herkese merhabalar.
bugün sizlere migros indirimden aldığım Nivea makyaj temizleme mendillerinden bahsetmek istedim.
Bazı zamanlar oluyor ki hiç makyajı çıkarmaya halimiz kalmıyor.
Firmalarda bunu düşünerek temizleme mendilleri çıkartıyor.
Bende uzun zamandır böyle temizleme mendillerinden kullanmıştım.
İndirimde görünce bir yerlerde dursun lazım olur mantığı ile aldım.

***
Cildi etkili bir şekilde temizler,makyajı ve suya dayanıklı maskarayı bile çıkarır.
Cildi nemlendirir ve canlandırır.
E vitamini içeren formülü cilde nazikçe etki eder.

2 çeşidi bulunuyordu ben normal/karma ciltler için olanı tercih ettim.
Bunu yüz,göz ve dudak makyajınızı çıkarırken kullanabilirsiniz.




Bene denemek amaçlı amway markasına ait bir eyeliner kullandım.



sonuç olarak direk çıkarttı.
Yalnız çıkarttıktan sonra bu şekilde silgi tozu gibi kalıntılar bırakmış acaba eyelinerdan mı kaynaklı yoksa çıkarırken ürünleri mendil böyle mi yapıyor onu tam çözemedim.
Tekrar başka bir eyeliner ile deneme yapacağım.

İndirimli fiyatını tam hatırlamıyorum ama 4 küsürdü.

6 yorum:

  1. Looks great Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben genelde rossmann'dan alıyorum artık isana temizleme mendillerini çok da memnun kaldım..

    YanıtlaSil
  3. Ben çok memnunum bu üründen ama bunu kullandıktan sonra başka temizleyici ile temizlemiyorum yüzümü hata mı yapıyorum bilmedim 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yine de temizliyorum canım içim rahat olmuyor

      Sil