15 Şubat 2017 Çarşamba

Oyuncaklar Sadece Çoçuklara mı Özel ?


Herkese merhabalar.
Benim küçüklüğümden beridir çok sevdiğim kutu oyunlarından biridir monopoly.
Mutlaka hayatınız boyunca bu oyunu oynamışsınızdır.
Bir çok farklı çeşidi çıkan monopoly en sonuncusu olan Starwars olanı bende aldım.

Karakterlere özel oyunları,oyuncakları,çantaları,kırtasiye malzemelerini,kostümleri,doğum gününe özel ürünleri bir arada bulmak çok zor oluyor.
Bende internette gezinirken denk geldiğim Karakter Dükkanı sitesini buldum.
İlk başlarda biraz tereddüt etmiştim fakat daha sonra kendilerinin müşterilerle ne kadar fazla ilgilendiklerini gördüm.
Hangi karakteri isterseniz o karaktere ait neredeyse her şeyini bulabilirsiniz.
Son zamanlarda meşhur olanın star wars oyuncakları da burada bulmanız mümkün.


Ürünlerin %100 orjinal olmasını garanti ediyorlar.
Kargo süresi ise 1-3 iş günü arasında.
Ödeme şeçenekleri ise kapıda ödeme,kart ile ödeme ve havale.
Ödeme seçeneklerinin fazla olması beni memnun etti.

****

Oyuna gelirsek Monopoly Star Wars içinde bir oyun alanı bulunuyor. Ve sizlere 4 karakter sunuyor.
Burada 8 adet gezegen bulunuyor.


Bu pullar sizin gezegendeki galaksilerinizi temsil ediyor.
2 kişi oynadığınız da kırmızı ve mavi olarak ayrılabilirsiniz.
Fakat 4 kişi oynayacaksanız üzerindeki desenlere göre ayıracaksınız.


İçinde bu şekilde 40 adet kart çıkıyor.
Bunları 20 si imparatorluk için yani kırmızı takıma faydalı,
Diğer 20 si ise asilere yani mavi takıma faydalı kartlar.

Derseniz ki ben kırmızı takımdayım fakat mavi çekmem gerekiyor diye o zamanda sizinki hangi renkse onu uyguluyorsunuz. Genelde ters renk olursa o takım için olumsuz oluyor.



Monopoly paraları
10-20-50-100-500 oluyor.
Her başlangıçta herkes toplam 1500 para alıyor.

******

Hasbro gaming logosu Hasbro'nun ticari markasıdır.
İrlanda'da üretilmiştir.


Karakterlerimiz de bunlar.

6 yorum:

  1. Great blog, follow you!
    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  2. ay bu çok hoşmuş oyuna renk gelmiş resmen :-))

    YanıtlaSil
  3. Star wars teması güzel olmuş ancak ürünlerin üzerinde sanki Çin malıdır yazısı eksik.
    Yanlış anlamayın bende biliyorum ürünün Çin malı olmadığını ama bu Monopoly'nin büyük hatası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üretim yeri farklıydı gibi hatırlıyorum ben ama

      Sil