21 Şubat 2017 Salı

#maviyleprojectpan2017 Güncelleme


Merhabalar uzun zamandır bitenler ve bitirme projesi ile ilgili bir güncelleme yapmamışım.
Bu yazı #maviyleprojectpan2017 güncellemesidir.
  • Batiste kuru şampuan (bitti çok şükür. Kuru şampuan bana göre değilmiş)👋
  • Seely ütüsüz ütü
  • Aleovera yüz yıkama jeli
  • Himalaya herbals neem maskesi (bir aralar ne de çok aranırdı şimdilerde ise yüzüne bakılmıyor. Ben sadece burun çevremde kullandım memnundum)
  • Ersağ diş macunu 
  • Yves rocher ferahlatıcı maske 
  • Yves rocher kayısılı peeling 
  • Oral B ağız bakım suyu (Güzeldi fakat en son ağızda bıraktığı tadı sevmedim zorla bitirdim.)
  • Revox şampuan (Saçlarımı sertleştirdi ondan sonra mutlaka saç kremi kullanmak zorunda kaldım olumlu olan yönü ise saç dökülmemi azalttı.)
  • Diadermine yüz yıkama jeli (Migros indirimde almıştım fakat jel katı halde gibiydi zorla bitti.)
  • Revox saç kremi (Pekte bir fayda göremedim bunu kullandıktan sonra tekrar farklı bir saç kremine ihtiyaç duydum.)
  • Capilactif şampuan
  • Restorex hızlı uzama etkili sıvı saç kremi
  • Capicade bb cream
  • Himalaya herbals peeling (Yine kokusunu sevmediğim bir ürün. Zorla bitti)
  • Splat diş macunu (splat diş macunlarının tüm çeşitlerini denemeyi düşünüyorum buda güzeldi heleki rengine bayılmıştım.)
  • Dermokil 7 etkili cilt bakım kürü (Etkinlikte verilmişti. ben hafta da bir peeling ve maske olarak kullandım. Cildimin parlaması arttı. Canlı görünüm verdi.)

  • Diadermine makyaj temizleme suyu
  • Watsons vücut peelingi (Bunun kivilisini de kullanmıştım güzeldi.İri taneli)
  • Ginger duş jeli (Kokusu çok hoş olan ama tarif edemediğim bir duş jeli. Çok ucuz fiyata almıştım.)
  • Ersağ yüz toniği
  • Revox saç serumu


  • Rebul kolonya (limon kolonyaları dışında başka kullanmıyorum.Bunu da çantam da taşıdım bitirdim.)
  • Naturway şampuan
  • Otacı saç kremi
  • Welness beauty duş jeli
  • Dermokil diş macunu
  • Dermokil el kremi (nemlendirmesi güzeldi.)
  • Clinique küçük boy yüz kremleri
  • Clinique göz çevresi krem
  • Clinique yüz yıkama jeli
  • Clinique maske
  • Clinique tonik (bunun hakkında 40 sayfa yazı yazabiliri. Ne kadar ağır kokusu vardı öyle. Birde yüz yakması cabası.)
  • Rival de loop kömür maskesi
  • Sothys temizleme sütü (temizleme sütü sevemeyenlerdenim. Allaha şükür bitti)


  • Wet n wild makyaj bazı (ilk makyaj bazım diyebilirim. Fiyatına göre güzeldi.)
  • Maybelline fit me fondoten (ne çok bekledik seni geldiğin an bittin.Severek kullandım ama sanki ilkbahar yaz aylarında kullanılacak hafif bir fondötendi.)
  • Rimmel london match perfection Okul zamanında çok fazla kullanmıştım. kapatıcılık bana göre iyiydi. Bir yoğun olduğu için genelde sonbahar ve kış mevsimlerinde kullanmıştım. En açık rengi almama rağmen nedense son zamanlarında bana koyu geliyordu.
  • Benefit roller lash ( bu maskara gerçekten farklıydı. Bitmesine üzüldüm.)
  • Essence maskara bazı (maskara bazı kullanmayı sevmesem de bu essence markasının ki gerçekten güzeldi. Bazı sürerken bile kirpikler hacimli gözüküyordu. Bazen tek kullandığım bile oldu.)
  • Oriflame the one maskara (İnce uçlu olan bu oriflame maskarayı alın aldırın o derece güzel.)
  • Essence kapatıcı paleti (hepsi olmasa bile en az 2-3 rengin gibini görmek istiyorum)
  • La girl pro concealer
  • Stik fondoten (markasını bilmiyorum)
  • Rimmel london 60 seconds super shine oje (Severek kullandım tekrar alacağım).
  • Golden rose express dry oje (Tonu çok güzeldi ama ne yazık ki bitti tekrar alacağım.)
  • Clinique deneme boy fondoten
Bitmeye yakın şimdilik 23 ürün bitirmişim.
Küçük boylarda bu hafta biter diye umuyorum.
31 Mart'a kadar hepsi bitmese bile çoğunu bitirmiş olurum. :)
Görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. Ay ne kadar da çok ürün ama zevkle okudum canım :D bana da beklerim https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil