8 Şubat 2017 Çarşamba

Yves Rocher Ürünleri


 Herkese merhabalar.
Son zamanlarda hiç bir paylaşım yapasım yok. 
Sanırım ayda 1 kere bu durumu yaşayacağız.
Sizlere evimde bulunun tüm yves rocher ürünleri hakkında biraz bilgilendirmeye geldim.

Ben genel olarak Yves Rocher markasını seviyorum.
Annemde ürünlerini çok sık kullanıyor.

Yves rocher sebo vegetal yağın fazlasını emen tonik 26 TL

  • Yağlı ve karma ciltler için uygun. 
  • Benim T bölgem yağlı oluyor bunu kullandığım zaman biraz olsun yağını alıyor.
  • Açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var.
  • Ürün 200 ml
  • Kokusu kötü değil.
  • Tonik kullanırken en çok dikkat ettiğim konu kokusu. Eğer beni rahatsız ediyorsa onu kullanamam.
Yves rocher durulanmayan saç kremi 30 Tl
  • İçerisinde jojoba ve karite bulunuyor.
  • Saç tellerini güçlendirerek dış etkenlere karşı korur,derinlemesine etki eder.
  • Saçların kolayca taranıp şekil almasını sağlar.
  • Ürün 200 ml.
Yves Rocher Sampuanları 25 TL

Tek tek yazmak istemiyorum ben genel olarak saçlarımı çok kuruttuğu için bu markayı kullanamıyorum saçlarımda.
Annem kullanıyor.
İçerisinde paraben,silikon ve renklendirici bulunmuyor.

Yves rocher vücut sütü 20 TL

Meyve kokusu sevenler buna bakabilir.
Bende seviyorum ama biraz zaman sonra bayabiliyor.
Vücudum kış aylarında çok fazla kuruyor.
Nemlendiricler ,yağlar aklınıza gelecek çoğu ürün kullandım,denedim.
Vücut sütlerinde ise yves rocher markasına başladım başladım nasıl fayda edecek?



 Yves rocher maske ve peeling 16 TL

Bu ikili uzun süredir kullanıyorum.
Maskeyi ben maske olarak kullanmıyorum.
Yüz yıkama jeli niyetine 2 günde 1 kullanıyorum.
Kokusuna bayılıyorum diyebilirim.
Cildime ışıltı veriyor.
Ferahlatıcı diye geçiyor fakat bu zamana kadar hiç ferahlatmadı.

Peeling ise hayatımda hiç tereddüt etmeden kullandığım tek peeling.
İçinde parçaçıklar ne çok küçük ne de çok büyük.
Sivilcelerim varken bile kullandım ve fazlasını çıkartmadı.
Yine kokusunu sevdiğim bir ürün.
Kokusu güzel olan ürünleri daha çabuk bitiriyorum.
Kullandıktan sonra yine cildime parlaklık ve ışıltı veriyor.




Yves rocher serum vegetal 90 TL

Bunu annem kullanıyor.
Bittikçe yenisini alıyor.
Yoğun dolgunlaştırıcı dokusu ile gece boyu ciltteki kırışıklıkları ve derin çizgileri azaltır.
Cilde sıkılığını ve dolgunluğunu kazandırır.




Kırışıklık karşıtı bir serum kendisi.
Çok sıvı yapıda.
Göz çevreme biraz uyguluyorum.
Henüz bir etki görmedim.

16 yorum:

  1. YVES ROCHER ürünleri genel olarak doğal olsa da benim cildime akneli ciltler için olan serisi pek de iyi gelmemişti ama duş jellerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Great products, I like that brand:)

    YanıtlaSil
  3. cilt bakımı ürünlerine bayılıyorum genelde ama saç ürünleri ile olmuyor hiç biri yaramadı bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevemedim hele ki şampuanlarını

      Sil
  4. Yves rocher ürünlerden bildiğin ordu kurmuşsun :) Ben Diadermine'ciyim,senin kadar olmasa da küçük bir birliğim var benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir iki ürünü daha olması lazım da bulamadım :) Bende diaderminenin makyaj temizleme suyunu seviyorum

      Sil
  5. Ben de duş jellerine ve BB kremine bayılıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Yves Rocher genel olarak benim de çok kullandığım bir marka fakat bende şampuanlarından hiç memnun kalmadım.Takibe aldım bana da beklerim :) www.kozmofoto.blogspot.com.tr yeniyim tavsiyelerinizi de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevemedim genelde annem kullanıyor şampuanları

      Sil
  7. Yulaflı şampuan kuruluk mu yaptı sizde ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha kullanmadım canım ama doğal içerikli olan ürünler genelde kuruluk yapar saç kremi de kullanmayı dene bence.

      Sil