26 Şubat 2017 Pazar

SVR Markası ve ürünleri


Merhabalar.
Ne zamandır bunu yazmayı istiyordum fırsat olmadı.
Etkinlikte yeni tanıştığım bir firma oldu.

Laboratoires SVR,
Essonne - Fransa’da kurulmuş, 50 yıldır yenilikçi dermo-kozmetik
cilt bakım ürünleri geliştiren, üreten ve ihraç eden bir şirkettir. SVR ürünleri, 50 yi aşkın
ülkede sağlık profesyonelleri tarafından tavsiye edilmekte ve eczanelerde satılmaktadır.


Ürün formülasyonlarındaki içeriklerin konsantrasyon ve seçiminde tavizsiz olan SVR, her cilde özel ve etkin çözümler sunar.

 Ürünler pek çok kalite kontrol aşamasından geçer
ve kurallara sıkı sıkıya bağlı olarak endüstriyel sürece uygun olarak geliştirilir.
Çünkü herkesin cildi eşsizdir ve Laboratoires SVR seçkin içeriklerinin hünerleri ile dermatolog ve eczacıların deneyimlerini kombine ederek her cildin ihtiyaçları için özelleştirilmiş, kusursuz ve etkili çözümler yaratır.




Bizlere 2 ürün göndermişler. Bunlardan birisi;

Physiopure eau micellaire (misel su)

Tek bir adımla harici kirleri ve makyajı arındırır.
Yüz,göz ve dudaklarda kullanılabilir.
Suya dayanıklı dahil tüm makyajı temizler.



Diğer ürün ise SVR 50 ecran mineral teinte 

Güneşin zararları ışınlarına karşı yüksek koruma.
Hücre DNA'sını koruma.

Cilt tonu ile uyumlu olarak renklendirilmiştir.
100% mineral mikronize filtreler

Herhangi bir güneş maruziyetinden önce eşit ve yeterli miktarda uygulanır.
Sıklıkla tekrar edilir.
Suya ve tere karşı dayanıklıdır.



Kapağı bu şekilde olanları seviyorum.
Ne kadar sıkarsanız o kadar ürün gelir ve boşa ürün gitmiş olmaz.




Rengi tenime tam uydu.
Herkeste aynı olur mu bilmiyorum.
Bu markaya ait ürünleri eczanelerde ve dermokozmetik ürün satan yerlerde bulabilirsiniz.

Misel su fiyatı 50 TL civarında 400 ml
Diğeri de 90 TL civarında.
Ben bulduğum sitelerde indirimli halini gördüm ama sizlere indirimsiz fiyatı yazdım.
Karşılaştırma yönünden sizlere daha kolay olabilir.

5 yorum:

  1. ilk kez duyduğum bir marka güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. güneş kremini kullanıyorum fena değil gibi diğerlerini daha denemedim..

    YanıtlaSil
  3. Takibe aldım canım :D Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Merhaba beautybeybinin bloğundaki etkinlikten geldim takipteyim bana da beklerim :)

    http://aylakmadaminhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil