17 Şubat 2017 Cuma

#vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu Buluşması Sponsorları Part 2


Merhabalar bugün vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu etkinliği yazımı burada yazmıştım.
Daha sonra da bir sponsor yazısı yazmıştım.
Şimdi ise yine bir sponsor yazısı ile sizlerleyim.
Bu sefer ki de gıda ile ürünler olacak.
Bundan sonraki yazım da etkinlik ile son yazım olacak.

Uneller markası üzümlü kurabiye ve konya gevreği yollamış.
Ben ikisini de çok beğendim.
Ayrıca çok taze olmaları beni şaşırttı .


Şafak ablam kendi elleriyle bizlere böyle kalpli kurabiyeler yapmış. Çok lezzetliydi.


Çok fazla çay içmeyi sevmesem de içtiğim zamanlarda marka tercihim Lipton oluyor.


Kahvaltıların vazgeçilmezi balı kim sevmez ki. Balparmak markasını güvenerek tüketiyorum.
Ben önceden sadece petek bal yerken artık süzme balda yiyebiliyorum.
Özellikle bal sevmeyen çocuklara yedirmenin yollarını da karakterlerle sağlamışlar.


Türk kahvesi sevmeyen var mıdır acaba diye düşünmüyor değilim.
Kuyulu kahveyi ilk defa deneyeceğim.
Eskiden şairlerin şiirlerini yazdığı, yazarların romanları için çalışmalar yaptığı , o zaman ki mebuslar Meclisine yakınlığı nedeniyle milletvekillerinin uğrak yeri olan, Ankara'da bulunan ve kahvesi ile meşhur Kuyulu Kahvede içilen kahveler yeniden bizlerle.


Pakmaya yeni puding çeşitlerinden yollamış.
Ben en çok bal bademli olanı merak ediyorum.


Dimes ise cam şişeli meyve sularından yollamış.
Sıkma portakala bayıldım.
Karışık olanda güzeldi.
Kayısılı olanı ise kardeşim içti.


Yine dimes çoçuklara böyle karakterli meyve suları yollamış bende kardeşime verdim.


Knorr ise bizlere bir çok ürün yollamış.
Çeşnile fırınla mangal lezzeti (bunu hemen denedim ve bayıldım)
Ezogelin çorbası
Köfte harcı
Tavuk bulyon

2 yorum:

  1. Merhaba keşif etkinliğinden geldim. Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim :)

    Eliftobur.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim.
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil