3 Şubat 2017 Cuma

Rival De Loop Hydro Booster Kapsül


Herkese merhabalar
Aslında bu ürünü kullanıp bitirdim ama yazısını anca yazıyorum.
Bunlar Rival de loop markasına ait bakım kapsülleri.
İlk başta almakta kararsızdım daha sonra indirimde bulunca aldım.
Yalnız fiyatını hatırlamıyorum.


İçerisinde 7 adet var.
Her gün bir adet kullanıyorsunuz.
İçinde serum var.
Yağ formunda.
Her akşam yüzümü yıkadıktan sonra 1 adet bu kapsüllerden kullandım.
Cildime yedirdikten sonra nemlendirici uyguladım.
Yalnız kullandıktan sonra fark ettim ki biraz ufak tefek sivilce çıkartmaya başladı.
Belki de her gün değil de 2 günde bir kullanmam lazımdı.



Bir haftalık diyor ama sivilce yaptığı için daha almayı düşünmüyorum.



8 yorum:

  1. bende turuncu renkte olanını gordum fakar alıp almamakta cok kararsız kalmıstım ıyı kı de almamısım :)

    YanıtlaSil
  2. merak ediyordum ve almadığım için mutlu oldum şimdi, bende de kesin hayli sivilce yapardı

    YanıtlaSil
  3. ben de kullanıyorum canım sana ağır gelmiştir bu..

    YanıtlaSil
  4. ben ayda bir kullandım, ve günlük olarak ...memnun kaldım... ama ben bunu uyguladığım akşamlarda nemlendirici kullanmadım belki de o sebeple de memnun kaldım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen oda olabilir belki aralıklı kullandığından da memnun kalmış olabilirsin.

      Sil