1 Mayıs 2015 Cuma

CANLAR MERHABA BEN GELDİİİM :)

Bugün sizlere watsonstan aldığım alkolsüz asetonu anlatmak istiyorum. Alalı kaç gün oldu bilmiyorum ama kullanma fırsatı henüz elde ettim. 
Şöyle başlayayım kokusu benim burnumu yaktı ama ojeyi çıkartma işleminde çok çok iyi 2 kere de çıkartıyor ve tırnaklarınız kötü olmuyor. Alınabilir ama kokusuna dayanamam ben diyorsanız o zaman diğer seçeneğide deneyin derim. İstanbula gider gitmez gidip yedekleme yapıcam :)


İşte o arkadaş bu! 
watsons 1.95tl 









Daha önce bir çok aseton kullandım hatta süngerli olanlar benim ilk tercihimdi ama bundan sonra bu arkadaş ile devam edeceğim sanırım. Adı ASETON OJE ÇIKARICI TÜM OJE TİPLERİ İÇİN ETKİLİ TEMİZLEME SAĞLAR yazıyor üzerinde tüm watsonslarda bulabilirsiniz.

Tabiki instagram hesabımızı takibi unutmuyoruz @dblogu1212


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder