12 Mayıs 2015 Salı

ALIŞVERİŞ #3

MERHABA KIZLAR BEN GELDİM ARAYI BİRAZ AÇTIK SANIRIM AMA GEÇEN YAZIMDA DEDİĞİM GİBİ SÜREKLİ BİLGİSAYAR BAŞINDA OLAMIYORUM :(


Neyse hemen konuya girmek istiyorum sizleri daha fazla bekletmeyeyim :)


GARNİER


Geçenlerde migrostan anneler günü indirimi ile aldığım garnier bb kremi anlatmak ve gözlemlerimi paylaşmak istiyorum.

Garnier'ın bb kremini merak etmiştim ama açıksası almaya elim gitmemişti hazır indirimde bulmusken ve bb kremimin bitmesi ile alma gereksinimi duydum ve aldım.
Sanırım 2 rengi var light ve medium ben light olanı aldım yeni aldığım fondoten biraz koyu olduğu için açık almak istedim.

Ürünün çok hoş kokusu var ilk defa güzel kokan bir bb kreme sahip oldum ondan öncesinde yine avondan nutraeffects bb krem almıştım ilk çıktığında baya gitti ve yeni bitti.

Karşılaştırmak gerekirse garnier koku ışıltı vs yönünden iyi fakat kapatıcılığı benim için nutraeffects'ten daha azdı. İstediğim kapatılıcığı sağlamadı bir daha alır mıyım bilmiyorum belki bir ton koyusunu alır denerim ileride...

Sizinde bb krem konusunda tavsiye edebileceğiniz kapatıcılıgı ortadan biraz daha yüksek varsa yorum olarak bırakabilirsiniz :)


               Ben bunu indirimdeyken 8.90 tl ye almıştım alışveriş yazımda da kendisi bulunur.




AVON


Gelelim Avon'dan aldığım bright start adlı fondotene;
Bu arkadaşı ben tazelenmiş görünüm versin diye aldım ama malesef tazelenmeyi geç hiç yokmuş havası veriyor :((( Onu sürmeden önce bb krem sürüyorum onu tek kat halinde sürüyorum ama hiç yok gibi çok sürünce de kötü oluyor. Avonun bir tane cam şişe de 30 ml olan bir fondoteni vardı ondan gayet memnundum kapatıcılık mükemmeldi tek onu sür çık şeklindeydi sanırım ben gene ona dönüş yapacağım .




İşte bu arkadaşı sevmedim bana yaramadı mutlaka işine yarayanlarda olmuştur ama ben daha alacağımı sanmıyorum :( 15 yada 16 tl civarındayken aldım.


İNSTAGRAM HESABIMI TAKİBE ALMAYI UNUTMUYORUZ @dblogu1212






4 yorum:

  1. merhaba tatlı bloğun hayırlı olsun takibe aldım burdanda bende beklerim balım öptüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. Takibe aldım diye hatırlıyorum ama almadiysam alırım ne demek :)))

      Sil
  2. Merhaba blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım banada beklerim mutlaka :)

    www.beautybugizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki canım almadiysam senide takibe alırım :))

      Sil