15 Mayıs 2015 Cuma

BİTENLER #2

EVET KIZLAR BİRÇOĞUMUZUN EN SEVDİĞİ YAZI GELİYOR ''BİTENLER''

ÜRÜNLERİN TOPLU ŞEKİLDE FOTOĞGRAFINI ATIP DAHA SONRA SİZE TEK TEK NE OLDUĞUNU NASIL KULLANILDIĞINI VE EN ÖNEMLİSİ HAKKINDA DÜŞÜNDÜKLERİMİ HEMENCİK SİZLERLE PAYLASAÇAĞIM




SIRAYLA AÇIKLAMALAR GELİYOR







1-ELİDOR GÜÇLÜ VE PARLAK (Normal Saçlar için Şampuan) Nutri shine teklonojisi

Elidor serisinin birazcık sevebilidğim sampuanı bunun kremini de kullandım ama saç kremlerimi çok çabuk bitirdiğim için o şuan burada yok her neyse bu şampuanın kokusu güzel içinde ufak ışıltılar var ama saçlarımı çok karmaşık şekilde yaptı açmam çok zorlaştı. Bir daha alırmıyım tabiki de almam...

İYİ YANLARI: kokusu çok güzel ve içinde ufak ışıltılar var.
KÖTÜ YANLARI: saçlarımı çok karmaşık hale getirdi.







2-AVON NATURAL BODY CARE (Çilekli)

Bu duş jelini arkadaşım almıştı kokusu çok hoşuma gitmişti o zaman bende hemen kendime aldım. Tabiki memnun olduğum ve olmadığım yönleri var. Mesela kokusu çok hoş ama kalıcılığı yok. Daha duştan çıkmadan kokusu gidiyor. Parfüm değil elbet ama biraz kokmasıda gerekir bana göre. Sonunda bitti bir daha alırım ama fiyatı düşük olduğunu görürsem ancak o şekilde alırım.







3-ŞELALE BESLEYİCİ ASETON (Çilek)

Aseton markası olarak en iyisi diyebilirim zaten bir çoğumuz bunu biliyor. Ben çileği çok sevdiğimden çoğu ürünüm çileklidir :) Asetonum bile... Ben daha önceden yine şelale markasının süngerli olan asetonu almıştım içindeki bitince bunu alıp ona doldurdum ve o şekil çok rahat kullandım. Şelale aseton ojeleri çıkarttıktan sonra tırnaklarda kuruma yapmıyor en azından benim tırnaklarımı kurutmuyor sizde öyle bir problem olduysa yada oluyorsa yorum yapabilirsiniz.
Ayrıca koyu renkte olan ojeleri bile tek hamlede çıkartmada başarılı. Bir daha alır mıyım? Tabikide alırım zaten bittikçe aldığım bir ürün kendisi :))






4-RITVELDE BEAUTE

Bunu bimden aldım ve instagramda da uyguladığımda fotoğraf atmıştım. 3.99 tl ye aldığımı ve bu fşyata göre çok çok iyi iş çıkardığını söylemeye kendimi sanki zorunlu hissediyorum. Çünkü gerçekten de o kadar ucuz bir fiyata bu kadar güzel bir sonuç beklemiyordum açıkcası. Bir kutu bitti ama tabi geçenlerde yedek 1 kutu daha almıştım yazıda paylaştım mı hatırlamıyorum ama instagram da paylaştım bakabilirsiniz (@dblogu1212) Rahatlıkla size tavsiye edebileceğim ürün bulursanız kaçırmayın alın! :)



5-COLTAGE DİŞ MACUNU

Bundan önce bir marka kullanmıştım adını unuttum ama çok bilinen ve iyi markaydı. Ondan sonra bunu kullanınca biraz hayal kırıklığına uğradım. Ben bunu para verip almadım erkek arkadaşım almıiş ve fazlaymış bir kaç tane bana verdi 1.tüp bitti allaha şükür zorla bitirdim.





6-MARKASINI BİLE HATIRLAMADIĞIM ÜZERİNDE SİLİNDİĞİ İÇİNDE OKUYAMADIĞIM EYELİNER

Doğruyu söylemek gerekirse ben eyeliner'ını daha yeni yeni sürmeyi öğrendim ilk başta bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu şekilde aldım kolay sürülebildiğini söylemişti. Evet ilk başlarda zorlandım ama daha sonra yavaş yavaş alıştım yinede mükemmel olmuyordu hatta daha öncelerde sırf eyeliner çekmeleri için kuaföre gittiğim oluyordu şaka değil evet gidiyordum. Bundan sonra oriflame kalem eyeliner alınca bunuda attım zaten bitmişti 1.5 yıl olmuştur onu alalı. 3.5 tl ye almıştım.




7-BİRİ AVON DİĞERİ FLORMAR (SİPERDERMAN) MASKARA OLMASI GEREKİYOR UZUN ZAMANDIR VAR VE KULLANMIYORDUM ARTIK KURUMUŞLAR 

Bunlarıda annemden aşırtmıştım kaç yıl önce :) ama kullandığımda çok güzel yapıyorudu tek tek kirpikleri ayırıp daha hacimli gösteriyordu. Kurudukları için atmak durumunda kaldım. Bir de benim söyle bir özelliğim var onları atmaya kıyamıyorum bitse de saklamak istiyorum neden bilmiyorum ama çok kalabalık oluyor zorla çöpe atıyorum. Tabi yurtta da olunca hiç saklanmıyor. Evimde olsa yinede saklardım.
Avonun numune rujlarına hasta olduğumu bilmeyen yoktur. Zaten benim normal bir rujum 3 4 tanedir geri kalan hep numunelerdir. Seviyorum kullanmayı o bana zaten 1 ay yetiyor ve çok çok ucuz oluyor. Biri matte rose en sevdiğim mat ve nude renk diğerinin adı yazmıyor ama kahverengi gibi tonu var.




8-SEBAMED CLEAR FACE SERİSİ ANTİ-PİMPLE CREAM (RENKLİ SİVİLCE KAPATICI)

Bunuda çok uzun süre önce almıştım o zamanlar sivilcelerim çok fazlaydı ve bunu eczanede çalışan güzellik uzmanı mı denir tam bilmiyorum onun gibi işte bir abla önermişti o zaman tenime uyumluydu içinde çok az kalmıştı denedim ve ten rengime uymadığını gördüm. Parasını hiç hatırlamıyorum.




EVET KIZLAR BİR BİTENLER YAZISININDA SONUNA GELDİK ARTIK DİĞERİ NE ZAMAN OLUR BİLMİYORUM YENİ ÜRÜNLER ALICAM O ZAMAN DA ALIŞVERİŞ YAZISI YAZARIM ŞİMDİLİK GÖRÜŞMEK ÜZERE HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ:)

İNSTAGRAM TAKİP @dblogu1212

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder