22 Mayıs 2015 Cuma

EVETTTTT BEKLENEN YAZI GELİYOR :DDD


AVONDAN K6 ÜRÜNLERİM GELDİ TEK TEK AÇIKLAMA YAPIP FOTOĞRAF ATICAM BU AY ALMAYACAĞIMI SÖYLEDİĞİM HALDE ALDIM DURDURAMIYORUM KENDİMİ ARTIK ÇOK FAZLA ALMAYACAĞIM HER AY ALIRIM AMA AZ ÜRÜN ALIRIM NEYSE HEMEN BAŞLIYORUMM





1- SUPER SHOCK VIVID LİKİT GÖZ FARI (pink party)
Çok sıvı bir ürün çıktı bu kadar beklememiştim ama sürünce hoş duruyor ve rengini de çok sevdim tam şeker pembesi bu ara farda hep pembe tonlarını kullanıyorum. detaylı fotograf aşağıda çok belli olmazsa instagrama da atarım.





2-GLİMMERSTİCK DİAMONDS GÖZ KALEMİ (sugar plum)
Bu göz kalemide mürdüm gibi ama biraz içinde simler var ama hoş duracağından eminim




3-CLEAR SKİN AKNEYE MEYİLLİ CİLTLER İÇİN DÜZGÜNLEŞTİRİCİ JEL
Ben bunu özellikle almadım yüz yıkama köpüğünü aldığım için hediye geldi deneyip göreceğiz




4-SWEET SCENTS YUMMY STRAWBERRY PARFÜM
Çok tatlı bir kokusu var bayıldımmmm.





5-AVON NAİL EXPERTS FRENCH TIP WHİTE
Fransız manikürü için aldım bantlarla denedim ama güzel olmadı ayrıca fırçada çok fazla oluyor ve kötü uç olmasını sağlıyor.





6-ULTRA BEAUTY LİP STYLO VİNTAGE PİNK
Renk tam istediğim şekilde çıkmadı ama bu renkte güzel kullanılabilir bir renk pembe tonu tam olarak sayılmaz ama söylenebilir :)




7-AVON MATTE SERİSİNDEN MATTE PEACH
Mat rujların numunelerini daha önce kullandım matte rose favorim indirimdeyken bende rujun farklı bir rengini aldım ve sevdim bu tonları kullanmayı seviyorum.




8-CLEAR SKİN SERİSİNDE YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ
Ben jel kullandığımda yüzümü çok kurutuyor peeling desen sivilce yapıyor benim için en iyisi köpük oldu ve bunu 3 gündür kullanıyorum şimdiden yüzümdeki sivilceler azaldı ve daha güzel gözüküyor
bir daha ay da bu serinin toniğini almayı düşünüyorum belki maskesini bile alabilirim sizinde yüzünüzü jel kurutup peeling sivilce yapıyorsa bu köpüğü deneyin derim hemde ucuz 7 tl gibiydi ben aldğımda sanırım tam hatırlamıyorum isteyen olursa benden siparişte verebilir.






9- AVON KAPATICI FIRÇASI
Ben bunu far fırçası olarak kullanıyorum kapatıcım sıvı olmadığı için gerek duymuyorum 2.95 tl olması gerek fiyatı. 







10- AVON SOLUTİONS SELÜLİTLER İÇİN İLERİ BAKIM KREMİ
Bazı hormon ilaçları yüzünden 15 kilo falan aldım ona bağlı olarak selülitlerim olmaya başladı bu kremde onları azaltmaya hatta yok etmeyi vaadediyor bakalım 1 kere kulladım ara ara size etkilerini yazarım. Bu serinin çatlak kremini ve vucüt şekillendirici kremlerini de almayı düşünüyorum







11-RUJ NUMUNELERİ
Ben daha önce avondan ruj almadım hep böyle numuneleri kullandım ama bu ay ucuz olduğu ve renkleri hoşuma gittiği için rujun kendisini aldım. Bu küçük tatlışlar da bana 1 aydan dazla gidiyordu ama artık müşteriler için kullanıcam genelde bende pembe ve kırmızı tonları var diğer tonlar yok tamamlamayı düşünüyorum ileride ürün alanlarının hediyelerinden birisi bu küçük rujlardan olabilir kim bilir :))




İNSTAGRAMDAN TAKİP ETMEYİ (dblogu1212) VE BLOGUMU TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN SEVGİLERLE :)

2 yorum: