3 Mayıs 2015 Pazar

CANLAR MERHABA BEN GELDİM :))

Bir kaç gün geçti sanırım yazmayalı fırsat bulamadım ve teknik arızalar nedeniyle anca yazabildim biliyorum merakla yeni yazının ne hakkında olduğunu ilk başta bir açıklama yapmak istiyorum instagram sayfamı değiştirdim ama kullanıcı adımı yine aynı yaptım farklı olmasını istemedim diğer sayfamda avon satış ile ilgilidir bilginize... 















1-NUTRAEFFECTS BB KREM (AVON)
Bu ürün hakkında olumsuz düşüncem bir tane var oda çok çabuk etkisini kaybetmesi sürüp dışarı çıkıyorum 1 saat geçmeden hemen yok oluyor ve bu benim hoşuma gitmedi.Diğer yönleriyle kullanılabilecek bir ürün. Yapısı da güzel içinde biraz sim tanecikleri var ama yüzünüzde belli olmuyor ben elimde farkettim rengi de tam uyuyor zaten 2 renk var ben açık olanı tercih ettim bir daha alırmıyım derseniz almam oda bir gerçek ben 13 tl iken almıştım.



2-MAYBELLİNE AFFİNİTONE FONDOTEN
Bu ürünü ben almadım teyzemlerde vardı bende hangi mantık kopkoyu renkli fondoteni almışsam rengi bana göre çok çok koyu ben bunu kontür yaparken kullanıyorum yoksa başka şekil kullanamazdım ama Allaha şükür bitti bir daha para verip alırmıyım bilmiyorum fiyatı çokta pahalı değil baktığıma göre uygunda bilemiyorum belki bir gün alabilirim tenime uygun olanı kim bilir :)


3-LOOP ASETON
Ben böyle iğrenç bir aseton ve süngeri görmedim hiç bir işe yaramıyor ben buna para verip almadım iyi ki de böyle bir şey yapmamışım çünkü yazık. Bir arkadaşımdan süngeri için aldım ama hiç işe yaramıyor direk çöpe gidecekler arasında.


4-AVON SUPER EXTEND LİKİT EYELİNER
Bu üründe vasat ilk 3 4 gün sıkıntı yoktu daha sonra aradan zaman geçti bir de ne göreyim bu arkadaş kurumuş daha sonra yine azda olsa sürülüyordu ama ben bu ürüne bir kez daha para vermem.


5-ESSENCE KÖPÜK FONDOTEN
Bu ürün ise benim hayatımda gördüğüm en güzel fondotendi. İlk defa köpük kullanmama rağmen kendine aşık etti uzun zamandır bitti ama ben üşendiğimden almadım. ben alırken 13 tl falandı şuanda kaç para bilmiyorum ama tavsiye ederim ve cilt kusurlarını tamamen kapatıyor en azından benim için öyle.Çok fondoten surmem ama bu olduğunda sürmeden bir yere gitmezsiniz artık :)


6-LOREAL PARİS NEW POWDER
Bu üründe arkadaşımındı sürekli kullanmak için istiyordum bir gün tamamen bana verdi. Pudra ve fondoten bir arada çift katlıdır. Fondoteni uyguladıktan sonra pudrasını uygulayınca süper ötesi bir şey çıkıyor bunu nerden aldı bilmiyorum ama pahalı olduğunu biliyorum iyi bir marka olsun derseniz işte bu ürünü alabilirsiniz.



İYİ GECELER CANLARIM YENİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE
İNSTAGRAM DA TAKİBİ UNUTMUYORUZ @dblogu1212


2 yorum:

  1. Bitenler okumayı en sevdiğim yazı. Bende sayfama beklerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benimde en sevdiğim alışveriş yazıları takibi oralarayim canım okuyorum severek yazılarıni :) başarıların devamını dilerim 😚

    YanıtlaSil