26 Şubat 2016 Cuma

DUDAK KALEMLERİM

Merhaba kızlar bugün sizlere dudak kalemlerinden bahsetmek istiyorum. Fazla alışamadım ama renkleri rujlardan daha hoşuma gidiyor. Mat duruşları sanırım beni etkiledi :) 10 tane var şimdilik hadi bakalım neler ve ne renkler var ??

Bunlar essence dudak kalemlerim
06 tam bir gülkurusu golden rose velvet matte serisinden 02 numarayı biliyorsanız aynısı :)
07 daha koyu pembe mürdüme dönük şekli
12 tatlış bir pembe tam sevdiğim tonu
13 transparan bunu zor sürülen ruj altına kullanabilirsiniz
14 kırmızının en güzel hali





Bunlarda karışık markalardan dudak kalemlerim

Flormar olan tam benim sevdiğim nude renk ama çok eski bir kalem olduğundan numarası silik
Farmasi dudak kalemlerini duymuştum ve merak edip aldım 204 yine bir gülkurusu rengi
Golden rose kahverengi bu annemin ben bu kadar koyu renk sevmiyorum
Emily ile yeni tanıştık 205 numara namını duymuştum ve bende bayıldım
Golden rose 509 çok uçuk açık bir pembe
Golden rose 513 Yine bir tam ben buradayım diyen bir kırmızı



Swachları da bu şekilde
Gr yazanlar Golden Rose :)


Dudak kalemleri fiyat açısından rujlardan daha ekonomik ve bana göre rujlardan daha kalıcı ve mat :)
Birde ben kullanmaya alışsam çok güzel olacak
Sizinde şu markanın şu numarasına mutlaka bak dediğiniz varsa yorum bırakın ben yeni şeyler keşfetmeyi severim :))


OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 
SİZ OKUDUKÇA BENİM SİZLERE DAHA ÇOK YAZASIM GELİYOR

KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN 
KALPLİ ÖPÜCÜKLER :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder