1 Şubat 2016 Pazartesi

OCAK FAVORİLERİ #2016


Bu yılın ilk favori yazısını yazıyorum hadi hayırlısı olsun :)
Genelde hep yeni aldığım ürünler favorim oldu.
Birkaç parça zaten son 5 6 yazıdır gördüğünüz hatta bıktığınız ürünler.




Fark ettim ki ürünler essence ürünleri olmuş.
Fiyatları da uygun ve kaliteli.
Wet n wild a geçiş süreci sanırım artık :)


Brulee ile başlayan wnw yolculuğum artık tüm farlara yayılıyor.
En üst soldan başlayarak isimlerini yazıyorum;
*E3021 CHEEKY
*E3071 SUEDE
*E252B NUTTY/NOİSETTE
*E3061 UNCHAİNED
*E251A BRULEE/ CREME BRULEE


Catrice markasından daha önce ürün almamıştım.
Geçen ihtiyaçtan dolayı fondöten aldım.
Bugün kullandım pembe tonu tam sevdiğimden.


Bir creme brulee daha sizlerle :)
Essence ı love nude serisini merak ediyordum nasip bugüneymiş.
Far olarak değilde aydınlatıcı olarak kullanıyorum daha çok hoşuma gitti.


Rujlara gelince kış ayında koyu renkler daha çok tercih ediliyor.
Benim için fark etmiyor açık koyu hangisini uygun görürsem kullanıyorum :))


Kırmızıların başı ruby woo
Essence'den aldığım nude renge aşık oldum.
Birde yine essence 04 numarası onuda çok kullandım.



Eklips makyaj süngeri şuan kendisi pis ama çok severek kullanıyorum.
En kısa zamanda yedeklemem gerek.
Yumuşak ve uygun fiyatlı bir sünger arıyorsanız gratisten buna bakabilirsiniz.


wet n wild'tan bir tane daha ojem var ona çok bayılmadım ama buna bayıldım.
bu seri kalkıncak sanırım yenileri bir gratiste gördüm.
Ama başka gratiste hala bu seri vardı.


Bunu görmekten bıktınız.
Ama napıyım çok sevdim hala da bitmedi.
Sanırım şubat bitenlerde buda orda olur.


İlk defa bundan kullanıyorum. 
Her bir rimel bitişinde farklı alıyorum deniyorum.
Daha bunu hep alırım hayatımın rimeli diyemiyorum.
Şimdilik bu güzel :)


Kapatıcı orta düzeyde ama sevdim bu ay favorilere girdi.
En açık rengi tercih ettim.


OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder