22 Şubat 2016 Pazartesi

TEKLİ FARLARIM


Herkese merhaba :)
Bugün tekli farlarımdan bahsetmek istiyorum.
Bir sürü var o yüzden hemen başlayalım; 


Bir markanın farını sevdiysem diğer renklerinden de denemek için alıyorum.
Buradaki markalardan en çok sevdiğim yok hepsini çok seviyorum.
Daha denemediğim bir sürü de marka var.


Flormar ile başlayalım
Puffy farlardan sanırım bu 
Ben nasıl bu rengi aldım bilmiyorum sırf 5 TL diye her renkten almışım.


Bu seri tamamen kremsi yapıda.
Üzerine biraz bastırsanız içeri çöker o derece.
Ben pek krem far sevmiyorum 
Bir şekilde bitmesi gerek


Orada o kadar kırmızı durduğuna bakmayın.
Baya parmağımı sürdüm anca bu kadar belli oldu içindeki simler pekte gözükmüyor.
Belki bir gün renk lazım olur :)


Gene aynı seriden mürdüm rengi.
Herkes bunu arıyordu bir ara hatta kalmamıştı sanırım.
Ben ilk alanlardanım :D:D
Ama çok üzücü bir haberim var


Durup dururken çatladı.
Çok fazla kullanmadım durduğu yerde nasıl çatladı bilmiyorum.
Renkte harika bu renge karşı bir zaafım var bana çekiciliği hatırlatıyor sizce de öyle değil mi :)


Pigmentasyonları renge göre değişiyor bunda direk rengi verdi
Yine kremsi yapıda bu benim için eksi

*****
Geldik essence 


Bu seri simli bir seriymiş ben hep indirimde buldukça aldım normal fiyatını bilmiyorum
Bilsem de o fiyatta almazdım sanırım.


Rengi güzel bir mavi ama benim gözüm yeşil olduğundan ben mavi far kalem kendime yakıştırmıyorum.
Hatta yeşil bile kullanmıyorum.
Genelde daha nude ve koyu renkler tercih ediyorum ki göreceksiniz zaten :)


Bunların resimleri daha önce var diye çekmedim ama keşke çekseymişim.


1 tanesi dışında hepsi parlak ve ışıltılı
Mat olanı ben wet n wild brulee ile benzetmiştim hani bulunmadığı zamanlarda oda idare edebilir diye.


I love nude serisi ile yeni tanıştım.


Pigmentasyonu az ne kadar sürersem süreyim oradaki gibi oluyor



Nazar değdi sanırım kapağı kırıldı :(
Ben aydınlatıcı niyetine kullanıyorum o şekilde daha başarılı.

******



The balm ürünlerine hayranım diyebilirim.
Tekli farlarını görünce hemen kaptım.
Hemde 4 TL 
Normal fiyatı 17 TL


Simli bir yapısı var
Kahve bronz arası bir ton
Ben bu renklere bayılıyorum.


Yine the balm yine tekli far
Bu renkte simli
Mürdüm rengi ve buna da bayıldım


Günlük kullanım için uygun bana göre ben göz makyajında koyu renkleri seviyorum


Krem yapılı farları sevmiyorum ama color tattoo'ları merak ediyorum
Elime fırsat geçti 3 TL idi aldım hemen :)


Gri renkte her zaman kullanılabilecek bir ton 

-********

Avonunda krem yapıda farları var bunu ne zaman aldım ne diye aldım bilmiyorum.
Aynı tonda toz şekilde de var


Çok dikkat çekici renk dursa da elimde öyle durmadı zaten ürün elinize gelsin diye 10 dakika parmağınızla ısıtmak gerek anca öyle geliyor





Orada bir çok far var ama çoğunu başka yazılarımda yazdım gösterdim onları da alta yazayım bakmak isteyen bakabilir :)


Buradan diğerlerine de bakabilirsiniz öptüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder