12 Şubat 2016 Cuma

FAR PALETLERİM

Bu ara farlara takmış durumdayım sanırım yaza kadar almak yok.
Bunları bitirmem lazım.
Zaten olmayan renk yoktur diye düşünüyorum bunların dışında tekli farlarım da baya var. 
Başka bir yazıda onları da paylaşacağım.



Çok fazla far paletim yok ama olanlar yetiyor hatta bazen unutuyorum.
Şimdi tek tek inceleyelim.


Wet n wild Comfort zone paleti herkes tarafından seviliyor.
Ben gratis outletten 5 tl ye aldım alttaki 2 renk yok malesef ama olanlarda yetiyor şimdilik.


Bunların sevdiğim yanı neyi nereye süreceğinizi yazıyor olması.
Renkler zaten muhteşem. 
Her türlü makyaj için uygun bence.


Genel olarak simli farlar.
Simli dedim diye korkmayın.
İçinde ışıltılar falan var.
Aşağıda swachları yakından var.


Bu şekilde ben parmağımı 2 kere falan sürdüm ama şunu söylemem gerek
en üstteki renkleri kullanırken biraz fazla alın anca rengini veriyorlar.


Buda diğer bir paleti 
İlk aldığım palet buydu.
Kullandın mı derseniz pembeleri kullandım diğer renkler bana göre bu seviyede çok fazla :)


Yine üzerinde ne nereye olacağı yazıyor.
Bununda ilk 4 renk mat yapıda geri kalan 4 ise simli 
swachlarında göreceksiniz zaten.


Mat dediklerim renkleri zor veriyor yine biraz fazla almak gerek.
Diğer 4 ise bir kere de baya renk veriyor.
Uygun fiyatlı far paleti açısından wet n wild markası bence en iyisi.
Yapı bakımından da güzel.


3lü far paletinden bende bir tane var onuda geçen hafta aldım.
4 TL olması ve hasarının neredeyse hiç olmaması beni cezbetti.
Ama swachladıktan sonra renklere bayıldım.


Hepsi simli gibi ama en çok gri ve siyahta var.


İşte bu şekilde duruyor. Gri ve pembeyi kullanırım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder