9 Şubat 2016 Salı

ŞUBAT AYI ALIŞVERİŞ #1

Ben yine duramadım tabi. 
Gratis outlete gittim. Gidince de bir şey alamadan çıkmak mümkün değil.
Bu alışverişin en sevdiğim parçası shady lady farlar ve color tattoo :)


bir kaç rengi daha vardı tanesi 4 tl benimde elim çok far oldu o yüzden alamadım.
Normal fiyatı ne kadar bir bilgim yok.


sağdaki caught ın the courtney
soldaki curvy cami


Essence markasını sevdiğimi bilmeyen kalmadı :)
Allıkta bulunca aldım hemen ama bendeki bir allıkla aynı renkte bakalım belki duruşları farklıdır.


Maybelline color tattoo merak ediyordum.
Görünce çok şaşırdım kaç aydır gidiyorum ama bundan hiç yoktu. 
Gri renk nerde ne zaman kullanırım bilmiyorum artık kısmet :)


Bu seriden bende 3 tane daha var ayrı bir yazıda farlardan bahsedeceğim zaten.


Migros indirimdende bir şeyler aldım.
Et pensim yoktu 12 küsüre düşmüş hemen aldım artık kendim manikür pedikür yapmak istiyorum.


Boş telefon kılıfım vardı onu süslemek için almıştım.


Eklips markasına ait bir kolye.
Bayılarak aldım.
Zaten böyle bir kolye istiyordum bana 5 TL'ye geldi.


Geçen boyalarda biri açık biri koyu almıştım.
Saçımda koyu oldu .
koyu renkli olanın bu kadar koyu çıkartcağını düşünmemiştim.
Gidip açık olandan 2 tane aldım okula gitmeden boyamayı düşünüyorum.


Essie oje hediye veriyordu.
Geçen aldığıma bayılmıştım.
Şimdi 2 essie ojem oldu keşke türkiye de satılsa yapıları o kadar güzel ki başka bir yazıda size bahsebilirim o kadar beğendim.


Boya fırçası çok lazım gibi aldım indirimdeydi. 
Ara renk atmak istersem kullanırım.


Essence kalemlerini daha önce görmedim belki başka seridir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder