1 Haziran 2016 Çarşamba

BİTENLER #11

Herkese merhabaa :)
Böyle yazılarımı özlediğinizi biliyorum. 
Final mezuniyet toplanma eve gitme derken baya gecikti.
Gerçi ben bunu mayısta yazıyorum ama yayınladığım tarih ne olur bilmiyorum.
Hemen geçelim çünkü bu ay patlama yaşadık bir sürü ürün bitirdim maşallah bana :)


 Tek tek fikirlerimi yazıp sizi sıkmak istemiyorum. Beğendiğim ürünleri birde hiç beğenmediklerimi yazayım uzun olmadan bitiririm.

1-Avon duş jeli : 500 ml ve bende bayadır var bitmedi de artık bende dayanamadım attım. Kokusu hiç yoktu alacaksanız bu krem rengi olanı almayın.
2- Garnier color naturals serisinde kumral rengini almıştım. Sadece diplere yapmıştım. Tam saçımın rengiyle uydu. Renk skalasını geniş tutmuşlar. Resimdeki renkle aynı çıktı bende.
3- Avon kepek önleyici sampuan. Ben buna bayıldım ilk defa saçımı dökmeyen ve kepek yapmayan bir sampuan buldum.Büyük boyunu da almayı düşünüyorum.
4- Yves rocher aydınlatıcı maske: Koklayarak bile alabileceğiniz maske. Ben resmen aşık oldum yüzüme öyle bir canlılık katıyor ki ben bile kendimi tanıyamıyorum. Haftada bir uyguluyorum.
5-VİTALKOBAL b12 desteği: Saç dökülmesi için doktora gitmiştim. B12 ve demirim çok düşük çıktı b12 iğne verdi ama ben içiyorum. İğneye dayanamam çünkü. 2 kutu bitirdim hatta bu hafta 1 kutu da yazdı. Saç dökülmem azaldı ama tamamen bitmedi. Demir eksikliğini de gidermeye çalıştığım için anca etkileri gözüküyor.

 6- Watsons ballı wax : Ocak ayında aldım bu ay anca bitti. 500 ml kocaman bir kavanoz. Ben her banyoda kullandım ve azda kullanmadım ama bu kadar uzun sürdü bitmesi. Ben memnun kaldım saçlarımı yumuşattı ve karışmasını önledi.
7- Yves rocher hydra vegetal yüz temizleme jeli: Hemen nasıl bitti anlamadım. Bu ay başında aldım sabah aksam kullandım bitti hemen. Yapısı su gibi baya akışkan yüzümün arındığını hissetmedim o yüzden daha almamayı düşünüyorum.
8-Molped ultra: İlk defa denedim ve beğenmedim. Kotex bana iyi geliyor.
7-Bee beauty duş jeli: Allahım böyle bir koku yok. Bayılıyorum. Diğer çeşitlerini de denemiştim.
Sürekli alabileceğim duş jeli kendisi.
8-Flormar fırça temizleme suyu: İlk aldığımdan beridir sevmediğim hiç bir işe yaramadığını sandığım fakat son zamanlarda kullanımını değiştirdiğim sonunda bitirdiğim temizleme suyu :) 5 TL ye almıştım. Kullanırken ilk başta fırçalarıma bol bol döktüm 10 15 saniye bekledikten sonra arındırdım. Kirleri azaldı ve daha sonra yıkama işlemine geçtim ve hepsi çıktı.
9-Powerdent diş macunu: Diş macunum bitince bende bimden almıştım. Ama hayatımda hiç bu kadar kötü bir diş macunu kullanmadım. Almayı düşünen falan varsa boşa almasın.
10- A+Plus saç kremi: Benim saçlarımın çektiği kadar kimsenin saçları çekmemiştir. Ne düzgün şampuan nede saç kremi bulabiliyorum. Hala deneme çalışmaları yapıyorum. Bunu da bir arkadaş kullanmış ve beğendiğini söyledi. Bende denedim saçlarıma canlılık verdi ve yumuşak yaptı. Yine bimden almıştım. Ama sanırım başka bir markaya geçeceğim.

Benim için mayıs ayı baya bir ürün bitirdiğim ay oldu. Hatta ilk defa bu kadar ürün bitirdim.
Haziran ayı da muhtemelen çöpe gidenlerle dolu olacak. Hafta sonuna güzel yazılar yazmayı planlıyorum.

Yarın mezuniyetim var biter bitmez de evime doğru yola çıkacağım. 
Görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder