10 Haziran 2016 Cuma

ÇÖPE GİDENLER VE BİRKAÇ BİTEN ÜRÜNLER


Herkese merhaba
Artık eve geldiğim için ürünlerden az kalan süresi geçen ve bitenleri atmak istedim.
Genel olarak yazacağım tek tek yazmayı istemiyorum
Çünkü zaten hep yazdığım kullandığım ürünler bunlarda.

İlk olarak rossmannda satılan saç açıcı sprey : Saçınıza duştan sonra sıktığınızda  kolay taranmasını sağlıyor. Ben çok kullanmadım ama kardeşimde işe yaradı.

Şelale aseton zaten sürekli kullandığım 2 marka var biri bu diğeri ise gülşah. ikisindende memnunum.
kokusu da güzel tırnaklarımı da kurutmuyor.

ISANA deodorant: Yine rossmannda satılan bir marka. Hatta kendi markaları. Pudralı olanı tercih etmiştim. Alalı uzun zaman oldu ve vadesi doldu. Kokusu da hoştu.

W7 lipgloss: Teyzem kıbrıstan almış. Kokusuna aşık olmuştum. Türkiye de ne yazık ki bu marka da yok. Lipgloss kullanmayı sevmem ama bunun yapısı falan güzeldi yapışma falan yoktu.

Flormar takma kirpik: Ben bu kirpikleri 2014 haziranda almıştım. Zaten 1 kere kullandım teki bile yok gördüğünüz gibi :) Güzeldi o zaman 10 TL ye almıştım. Ağırlık yapmıştı ama ben ilk defa taktığımdan öyle geldi sanırım.

AVON nutra effects göz çevresi kremi: Aldım ama çok fazla kullanmadım. Güzeldi nemlendirmesi de iyiydi.

Ojeler yapıları bozuldu ve çöpe gittiler.

Bee beauty cupcake duş jeli: Geçenlerde de limonlu olanı bitirmiştim bunlara aşığım. Geçen
hafta 1 alana 1 bedava vardı gittim bir limon bir cupcakeli aldım meğerse annemde 2 tane cupcake olandan almış :) baya bir stok oldu evde anlayacağız.

Avon gül suyu: İnstagram da bir arkadaş bununla ilgili fotoğraf paylaşmıştı.
Orada da söylemiştim ben beğenmedim beklediğim etkiyi alamadım. Ayrıca içinde paraben olduğunu söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder