13 Haziran 2016 Pazartesi

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #12 WATSONS TREATMENT WAX BİRALI

Herkese merhaba
Bugün watsons'a ait bir saç bakım kreminden bahsedeceğim.
Daha önce ballı olanı denedim ve baya memnun kaldım.
Biralı olanı da çok beğenen varmış denemek istedim.
Sanırım bittikçe başka çeşitlerini de deneyeceğim.


Ürün 500 ml
Yani baya bir ürün var ve bana 4 ay yetti.
Ben birde her banyoda 1 avuç kullanıyorum da 4 ay yetti.
Siz daha az kullanırsanız baya gider.
Bunu daha açmadım ama siz bunu okuduğunuzda ben denemiş olacağım.
Kokusu güzel rahatsız edici bir koku yok.
Yapısı biraz katı ben elime alında iki elimin arasında biraz yumuşatıp öyle saçlarıma masaj yaparak uyguluyorum.


Biraz erken bir inceleme oldu ama ben ilk başta sevdiysem hep severim, sevmediysem de hiç sevmem.
Bunu sevdim ama bitince hemen tekrar almam diğerlerini de deneyenip en beğendiğimde sabit kalmak istiyorum :)

Aranızdan bunlardan kullanıp memnun kalan yada kalmayan varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder