16 Haziran 2016 Perşembe

KURU DUDAKLARA LİPBALM!



hemencik konuya giriyorum.
Benim dudaklarım çok çabuk kuruyup kabuk bağlıyor.
Her ne kadar lipbalm sevmesem de kullanmak zorunda kaldığım oluyor.

Bende bugün biraz olanlardan bahsetmek istedim.
Belki aranızda benim gibi olan vardır seçenek olur size de...

Nivea lip butter Bayadır almak istiyordum her zamanki gibi gratis outlette orginal olanı buldum 4 TL'ye hemen kaptım. Bir diğeri ise hediye geldi. Yaban mersinli... Kokusuna bittim ve kullanmaya kıyamadım.

Oriflame tender care orginal İlk oriflame yapmaya başladığımda hediye gelmişti. Benim şu zamana kadar en iyi nemlendirme özelliği olan lip balm. Ayrıca bu sadece dudaklara değil. Dudaklar, dirsekler, topuklar veya vücudun kuru bölgelerine uygulanabilen balm.

Maybelline babylips 2 çeşidi var. Pembe olandan nefret ettim hele ki verdiği o renk of of :(
Diğeri ise en son aldığım electro serisinden limonlu.
Limonlu olan şeyleri çok seviyorum bunun nemlendirmesini de sevdim.
Renkte vermiyor.

Diğerlerinden memnun değilim o yüzden boş yere yazıp uzatmak istemiyorum.
 Okuduğunuz için çook teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder