25 Haziran 2016 Cumartesi

Watsons Bayram İndirimi Alışverişi



Herkese merhabalar
Hazır indirim devam ederken bende aldıklarımdan kısaca bahsedeyim.
Gitmeden liste yaptım ve sadece alacaklarımı aldım. Hepsi ihtiyaç nedeniyle alındı :)
Rimmel London markasında %40 indirim vardı.

Benimde rimellerim bitmişti. Bende bu rimmel london'ın wonderful argan yağlı olanı aldım. Bunu sevenler çok. Ben genelde yeni bir ürün alacaksam yorumlarına bakıyorum. Çok fazla seveni varsa deniyorum. 13-14 TL

Uzun zamandır istediğim stay matte pudra sonuna aldım. 11.50'ye geldi. 001 Transparent rengini aldım. Yine sevilen bir pudra. Elimdekini anca bitirdiğimden anca alabildim.

Superdrug vücut spreylerinde 1 alana 1 bedava vardı. Benim aldıklarım flirty ve seduce Kokularına bayıldım hele ki flirty'e bayıldım. 5.99 TL

Garnier çift fazlı micellar temizleme suyu. Seveni de oldu sevmeyeni de. Umarım sevebilirim. Ben 2 yıldır pembe kapaklı olanı kullandım. Çalışan kız bana bunun iyi olduğunu kendisinin de kullanıp beğendiğini söyledi.

Zaten bir kaç yazı sonra inceleme yazıları gelecek orada uzun uzun anlatırım :),

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder