30 Temmuz 2016 Cumartesi

Banyo Rutinim




Herkese merhabalar

Blogumu açtığımdan beridir sanırım hiç bu konuyla ilgili yazmadım.

Duşta çok fazla durmayı seven biri değilim. En fazla yarım saat kalabiliyorum.

İlk olarak urban care aşırı yıpranmış saçlar için olan şampuanı ile saçlarımı yıkıyorum.

Daha sonra ise watsonsın kendi ürünü olan bu birali waxı saçlarıma sürüp bekliyorum.

O orada vakit kaybetmemek için ise gratisten aldığım bee beauty markasının vanilyalı ve cheesecake'li vücut peelingini uyguluyorum.

Kuru ciltlerin bayılacağı bir ürün. Yağlı yapısı kurumuş cildinizi yumuşatıp nemlendiriyor.

Peelingle işim bitince bu seferde hepsiville çekilişinden kazandığım duş köpüğü ile vücudumu biraz daha arındıyorum.

Duruladıktan sonra yves rocher markasına ait yine yıpranmış saçlar için olan saç kremini saçlarımın diplerine ve uçlarına uygulayıp duruluyorum.

En son olarakta watsons a ait bir ayak peelingi ile ayaklarımı yumuşatıyorum.

                                Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder