13 Temmuz 2016 Çarşamba

BİTENLER #12



Herkese merhabalar :)
Yine bir ay bitti ve bende hemen çölümü çöpümü topladım.
Son 2 aydır çok fazla ürün bitirip atar oldum.
Hepsini uzun uzun yazmak istemediğimden 2 gruba ayırdım.




İlk olarak kozmetik ürünlerinden başlayayım,
Kozmetik ürünü bitirmek zaman alıyor benim burada bitirdiğim 5 bilemedin 6 ürün vardır.
Gerisi ya bozuldu yada az kalıp çöpe gidenler..

Essence rimel : Ben essence rimellerini seviyorum. Fiyatına göre çok başarılı. Ama bu rimel fazla ıslaktı. Kurumak bilmiyordu. Hemen bulaşma yapıyordu. Ve akşama kadar durunca da dökülmeye başlıyordu.

Avon cc krem : Allık hediyeli diye almıştım. Baya da kullandım bitirdim. Yapısı güzeldi. Kapatıcılığı yoktu. Ama yüzüm biraz canlı gözüksün derseniz bundan kullanabilirsiniz. İçinde +50spf koruma vaktörü bulunuyor.

NYC pudra : Pudra kullanmayı seven biri değilim ama illa ki evde 1 tane bulunmalı. Bende o zamanlar bunu denemek için almıştım. Olumsuz yanını görmedim ama a bu benim tam aradığım da diyemem.

Flormar köpük fondoten : 5 TL diye almıştım rengi çok fazla koyu oldu ve nasıl kullanacağımı bilmiyorum. O yüzden çöp!


Lipbalm ve lipgloss : Çok fazla kullanmıyorum ama bitsin diye kullandım :) bunların içinde yarayanı görmedim.

XP makyaj süngeri : İlk aldığım makyaj süngeridir kendileri :) ama ben bu kadar sert bir süngerde kullanmadım şu zamana kadar. Islatıyorsun yine taş gibi. Fayda göremedim malesef ondan :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder