18 Temmuz 2016 Pazartesi

Küçük Bir Alışveriş

Herkese yeniden merhaba
Son günlerde ülke olarak zor günler geçiriyoruz bu hakkında instagramda veya başka bir sosyal medyada bir paylaşımda bulunmadım bulanmayacağım. Çünkü paylaşım yapsan kötü niyetli insanlar yorum yapacak ve canınızı daha da sıkacak,yapmasan yine laf yiyeceksin eğer görmek istemiyorsan takipten çıkarsın bu kadar basit! (lafım birine değil bu şekil yapan herkese)

Gelelim benim aldığım ürünlere,,,



Yves rocher 'dan yıpranmış saçlar için bir saç kremi aldım. 17 TL fiyatı. Henüz denemedim umarım saçlarımı biraz daha düzeltir.
Rossmann 'dan ise Bir kuru şampuan aldım fiyatı 9 TL idi çok ucuz geldi ve denemek için aldım. Yağlı saçlar için kendileri.
Makyaj düzeltme çubuğu aldım hep merak etmiştim :) Sonunda denemek nasip oldu. Ya 3 yada 4 TL fiyatı olması lazım.
Essence 11 in the nude dudak kalemi vazgeçilmezim gördüğüm yerde yedeklemek üzere alıyorum.
For your beauty markasının vücut süngerini aldım ben kese yerine bunu tercih ediyorum. 2.95 fiyatı olması gerek.

Golden Rose markasına ait 3 oje, bir asetonsuz oje çıkarıcı ve birde oje tutucu aldım.
60 saniyede kuruyan ojelerin renklerine bayıldım inceleme yazısı yazılacak :)
ojeler 2.95 oje çıkarıcı ise 7-8 TL gibi bir fiyatı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder