31 Temmuz 2016 Pazar

Dizi Günlükleri Vampir Günlükleri

Herkese merhaba ne zamandır bu yazıyı yazmayı istiyordum.
Bu diziyi ben bu sene keşfettim.
hikayenin baş kahramanı Elena Gilbert (Nina Dobrev), karanlık geçmişlere sahip Stefan ve Damon arasında yaşanan aşk üçgenidir. Kasabanın gizemli geçmişi çözülmeye başladıkça Elena'nın hain görsel ikizi Katherine de hem kasabadan hem Stefan, Damon ve Elena'dan intikam almak amacıyla olaya dahil olur.
Dizi 7 sezon 136 bölüm ve ekim 2016'da 8.sezon başlayacak.
Bende merakla bekliyorum.


Şu şöyleyeyim alacakaranlık serisini izleyip seven biri iseniz bu diziyi de severek izlersiniz.
Ben bundan bir kaç yıl önce bunun ismini duydum ama izlemedim kitapları falan da varmış.

Ben elena'nın stefan'la olmasını isteyenledendim yani stelenacıydım. (sağdaki stefan)
Forumlarda falan gördüğüm kadarıyla çoğu kişi ise damon ve elenanın olmasını istiyordu yani delenacılar.
İlk zamanlarda onlara deli gözüyle bakıyordum ama öyle bir an geldi ki bende arık delenacı oldum.

Daha fazla yazmadan sizi meraklandırıp izlemenizi tavsiye ediyorum.

Dikkat bağımlılık yapıyor ben tüm gün izlediğimi bilirim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder