28 Temmuz 2016 Perşembe

Farmasi CC&BB Krem Karşılaştırması

farmasi cc ve bb krem

Herkese merhaba bugün uzun zamandır benimde merak ettiğim Farmasi markasının cc ve bb kremi karşılaştırması yapacağım.
Aslında alırken sadece bb olanı alacaktım ama baktım indirimde hemen kaptım.

Farmasi bb krem hakkında 
*Ultra hafif formülüyle cilt kusurlarını kapatır, içerisindeki macademia özü ile gün boyu nemlendirir. *Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır. 
*SPF 15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur. 
*İpek proteini sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar. 
*Argan Yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur. 

Gelelim benim yorumlarıma
*Dediği gibi hafif yapılı bir ürün. Yüzüme uyguladıktan sonra ağırlık hissetmiyorum.
*Cildimin görüntüsü parlak oluyor.
*İçinde spf 15 bana yetmeyeceği için ekstradan güneş koruyucu kullanıyorum.
*Cildimi de gün boyu yumuşak tutuyor.
Fiyatı 16 TL olması lazım temmuuz ayı katalogunda.

farmasi bb ve cc krem

Farmasi cc krem hakkında 
*Hafif formülüyle cilt kusurlarını mükemmel kapatır, içerisindeki macademia özü ile gün boyu nemlendirir.
*Vitamin B3 ve Vitamin C cilt tonunu düzenlemeye ve parlaklık kazandırmaya yardımcı olur.
 *SPF 25 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur. 
*İpek proteini sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar. 
*Argan Yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur. 

Gelelim benim yorumlarıma
*Bb kremden farklı olarak içerisinde C vitamini de bulunuyor.
*Ayrıca cc kremde spf 25 oluyor. Biraz daha güneşe karşı korunmuş oluyoruz.
*Ama tabi ben yine ekstradan güneş koruyucu kullanıyorum.
Fiyatı 24 TL olması lazım temmuz katalogunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder