20 Ağustos 2016 Cumartesi

Kedi Gözler


Gözleri daha çekici kılan eyelinerlar..
Kimisi mükemmel çekerken kimisi ise uzaya kadar çekebiliyor.
Ben çok iyi yapamasam da yaptığım zaman güzel durabiliyor.
Elimdeki eyelinerlar hakkında biraz yazmak istedim.
Aslında en son aldığım eyeliner sayesinde biraz daha sıcak bakmaya başladım.
4 adet eyelinerım var. Yanlış duymadınız evet bir sürü makyaj malzemesi olan kişinin nasıl 4 adet eyelinerı olur ki?


En alttan başlarsak,

The Balm Schwings Eyeliner

En son aldığım eyeliner. İndirimde 21 TL'ye geldi.
Bir önceki indirimde bulamamıştım bu sefer bulduğum gibi kaptım.
Fırçası oldukça ince bu sayede sürmeniz biraz daha kolay oluyor.
Rengi kömür karası diyebilirim. İlk defa bu kadar koyu siyah eyeliner gördüm.
Kuruması ise hemen oluyor.
Gün boyu soyulma,dökülme problemleri yaşamadım.
Gratislerde bulabilirsiniz.

Flormar Bohemian Dream Koleksiyonu Renkli Eyeliner

Bunları hatırlarsınız.Geçen yazdan beridir 5 TL'ye sattıkları eyelinerlar.
2 rengini almıştım.
Birisi altın sarısı renginde içinde simler var.
Diğeri ise turkuaz renginde. Aslında bunu alırken oradaki kız bana lacivert olanı sürmüştü ama ben bu rengi daha çok beğenerek aldım.
Bunların yapısı biraz sıvı. Fırçalarını sevemedim kılları hep ayrı ayrı ve sürerken bu olumsuz etkiliyor.

Wet n Wild Megaliner 

Bu eyelinerı alalı 1 ay olmadı. Wet n wild indirim yapmıştı.
Elimde siyah eyeliner olmadığı için bulduğumu aldım.
6.5 TL fiyatı vardı.
İçinde simler var. Ama sürdüğünüzde çok belli olmuyor.
Aralarında en yoğun olanı.
Fırçası ne kalın ne de ince.
Farklı renkleri de vardı.

                                                                Sevgilerle,Duygu

1 yorum:

  1. Eyeliner cok begeniyorum ama ne yazikki hic cekemiyorum beceriksizim o konuda biraz 😑

    YanıtlaSil