28 Ağustos 2016 Pazar

Makeup Revolution Alışverişim

Herkese merhabalar tatilden döndüm ve sizlerin bayılacağı bir yazı ile haftaya başlamak istedim.
Bir çoğumuzun merak ettiği ülkemizde satılmayan markalara hayranlığımız sanırım hiç bitmeyecek. Bende cesaret edip makeup revolutiondan sipariş verdim.
Ağustosun 12.sinde sipariş vermiştim ben tatildeyken gelmiş yaklaşık 15-16 günü buldu.
Şu zamana kadar yurtdışı alışverişlerimden en hızlı geleni buydu.

Şimdilik aldıklarımdan biraz bahsedeceğim incelemeleri ise ayrı bir yazıya saklıyorum :)


 Paket bu şekilde geldi. 
Kargo türkiye için 4.95£


Paketlemesini gerçekten beğendim.
4-5 kat sarmışlardı.
Ürünlere zarar gelmesi çok zor bu şekilde.
Gözüme girmeyi başardılar.


Aslında palet almak istemiştim ama ilk defa bu siteden sipariş verdiğim için biraz tedirgindim.
Denemek amaçlı olarak en ucuz ürünlerden aldım.

5li tekli farlarından aldım renklerin bu kadar güzel geleceğini sanmıyordum.
Onları tek tek inceleyeceğim yazısı bu hafta gelecek.
2.50£ fiyatı var.
Bence çok uygun fiyata 5 adet var alıyorsunuz.

Daha sonra ise tanesi 1£ olan föndotenlerinden aldım.
Fakat biraz yorum yaparsam çok sıvı.
En açık shade 1 ve bana göre en koyu shade 12 rengini aldım.
Bunlarından incelemeleri gelecek.

Son olarak alışverişin yıldızı I love makeup blushing hearts allık
peachy pink kisses rengini aldım .
Fiyatı 4.99£
Ben bu allığa bayıldım. Bütün serisini almayı düşünüyorum.
Bazı instagram sayfaları bu allığı 40 TL'ye satıyor.
Siz kendiniz alsanız çok daha uyguna alırsınız.

Ben bütün toplam alışverişimi TL olarak 35 TL'ye yapmış oldum.
Bundan sonra çoğu alışverişimi yurt dışından yapmayı düşünüyorum.
Biraz beklerim ama sonunda değer.

Sevgilerle, Duygu

6 yorum:

  1. Kredi karti gerekiyor ondan yurt disindan alisveris yapamiyorum ya guvenemiyorum 🙁 gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sürekli yapıyorum sorun cıkmadı simdilik kuzum

      Sil
  2. Adsız30.9.16

    merhaba ben de bu siteden sipariş vereceğim fakat kredi kartını kabul etmiyor benim visa kart issue number diye seçenek var kart bilgileri alanında fakat benim kartımda öyle birbilgi yok o yüzden bir türlü sipariş veremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kredi kartın varsa numara da vardır iyice bak canım

      Sil
  3. Adsız1.10.16

    var kredi kartım visa issue number Switch/Maestro/Solo kartlarda varmış senin kartın hangisiydi visa mı

    YanıtlaSil
  4. Adsız1.10.16

    iş bankası işte üniversite kredi kartı var bankamı aradım issue number diye birşey yokmuş visalarda

    YanıtlaSil