8 Ağustos 2016 Pazartesi

Wet n Wild Coverall Primer Yorumlarım

Herkese merhabalar
Bugün sizlere wet n wild markasının primerından bahsedeceğim.
Almadan önce testerına bakmamıştım.
Jel formunda sanıyordum.
Eve gelip baktığımda kremsi olduğunu gördüm ve sevindim.

İlk olarak ben güneş koruyucu sürdükten sonra bunu sürüyorum.
Benim için çok daha iyi oluyor.



İndirimde 11.25 e aldım. İndirimsiz fiyata alınacak bir ürün değil.
Fondöten yada bb krem üstüne uyguladığımda yine aynı oluyor. 
Bende değişen pek bir şey olmadı.
Sadece cildimi nemlendirdi.



Cildime uyguladıktan sonra hemen emildi.
Bende makyajımı rahat şekilde yapabildim.

Ürünün vaat ettikleri,

*gözeneklerin görünümünü azaltmak, 
*ince çizgileri doldurmak, 
*cildi aydınlatmak ve cilt tonunu eşitlemek.

Gözeneklerimin görüntüsünde bir değişme yaşamadım.
İnce çizgileri biraz da olsa doldurdu.
Cilde nemlendirici etkisi verdiği için biraz aydınlatma oldu fakat cilt tonumu eşitlemedi.

Çok fazla makyaj bazı kullanmadığım için bitince tekrar almayabilirim.
Wet n wild markasını Gratislerde bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder