29 Ağustos 2016 Pazartesi

New Well Terracotta Allık


İlk defa Eveshop mağazasından alışveriş yaptım.
İstanbul da yaşıyorum ama olduğum yerde mağazası yoktu.
Kısmet kuşadasındaymış :)

New well markasını orada gördüm. Allık diyor ama bunu hem aydınlatıcı hem bronzer olarakta kullanabilirsiniz.




Rengine bayıldım. Tatilde de biraz bronzlaştığım için bu renk bende harika duruyor.
Pigmentasyonu da iyi.


Duruşu bu şekilde.
Bunun dışında 3 rengi daha vardı.
Fiyatı 11,45 olması lazım ama tam emin değilim.

10 yorum:

  1. Ne güzelmiş rengi ben daha hiç eveshop'a girmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında pembe tonunu alacaktım ama kız bunu tavsiye etti. Eveshop daha indirimli ürünler bulunduruyor insallah her yere acarlar :)

      Sil
  2. Güzel bir ürünmüş canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Renk şahane güle güle kullan tatlim 😊

    YanıtlaSil
  4. öyle bir shop buralarda yok ama gördüğüm anda dalıp alabilirim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eve de olabilir canım :) Bizim burada da yok ama hep gitmek istemiştim diğer mağazalara nazaran buradaki indirimler daha avantajlı

      Sil
  5. Rengi çok hoş görünüyor. Güle güle kullan canım
    sevgiler

    YanıtlaSil