26 Eylül 2016 Pazartesi

2016 Yaz Favorileri

Herkese merhabalar.
Artık yaz aylarını bitirdik ama hava hala kararsız gibi bir yağmur yağıyor bir güneş açıyor.
Bende bu yıl yaz aylarında severek kullandığım bir kaç üründen bahsetmek istedim.




Yves rocher ferahlatıcı yüz spreyi

Merak aldığım bir üründü.
Yazın başka markaları denemediğim için yaz boyunca sık sık kullandım orada yarım duruyor şuan ise çeyrek falan kalmıştır.
Alalı da baya oldu sanırım samsunda anneler indirimde almıştım .
16 TL - 17 TL fiyatı var.
Diğer elimdeki spreylerle karşılaştırma yapmayı düşünüyorum o yüzden çok detaya girmiyorum.


Farmasi çay ağacı yağı özlü yüz kremi

Çay ağacı yağlı olan ürünleri the body shopta görmüştüm ama alıp denememiştim.
Farmasi de uygun fiyata görünce almıştım.
Cildime iyi geldi diyebilirim o sıcak havalarda güzel nemlendirme etkisi vermişti.
Ben 10 TL'ye almıştım şuan ki fiyatından haberim yok.


Yine bir Farmasi güneş losyunu

Paraben içermiyor.
İçerisinde +40 spf var
Güneşlenmeden önce yüzüme bunu sürüyordum.
Günlük olarakta makyajdan önce kullanıyordum.
25 TL civarında almıştım.


Farmasi bb krem

Temmuz ayında çok fazla kullandım ama havaların daha çok sıcak olmasıyla kullanmayı bırakmıştım.
buradan bb krem hakkındaki yazımı okuyabilirsiniz.


Rimmel london stay mate pudra

Bendeki rengi 01 transparant .
Son yıllarda bb krem kullandığımdan pudraya çok ihtiyaç duymadım ama illa ki bir pudraya bazen ihtiyaç duyuluyor.




6 yorum:

  1. yves rocher spreyi ben de severim aklıma geldi indirim olunca alayım yine :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sanırım artık avene markasının spreyini alacağım bundan sonra :)

      Sil
  2. Farmasi BB ile Rimmel Stay Matte pudrayı çok severek kullanmıştım bende.Her mevsim rahatlıkla kullanılabilir ikisi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ablacım bb az kaldı cc'ye geçip bir de ona bakmak istiyorum bakalım nasılmış :)

      Sil
  3. Yazın cok ten ürünü yapmıyorum ama yves rocher sprey aklımda :) Ona bakıcam kışında makyaj üstüne kullanırım gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir ben sadece kokusunu seviyorum :)

      Sil