30 Eylül 2016 Cuma

Essence All Need Concealer Palette


Herkese merhaba.
Ben yine sizleri aksattım biliyorum ama nedense bu ara yazacak bir şey bulamadım.
Farklı üründe denemedim ki yorumlayayım.
Sürekli aynı ürünleri kullandığım için tekrar aynı yazdıklarıma dönmek istemedim.

Geçenlerde aldığım essence markasının ülkemize yeni gelen kapatıcı paletini burada sizlerle incelemek istedim.

Essence markası uygun fiyatlı ürünleri bulunan bir firma.




İhtiyacım yoktu fakat merak ettiğim için aldım.
Ambalajı sağlam kapatırken çıt sesini duyabiliyorsunuz.
İçini açtığımda sanki bana biraz ucuzmuş gibi bir hava verdi.
Daha önce essence markasının hiç bir ürününde bunu hissetmemiştim.



İçerisinde 5 farklı renk bulunuyor.

Cilt tonunuza uydurmak için renkleri karıştırabilirsiniz. 
Pembe ve sarı-göz altlarındaki koyu halkaları azaltmak için, 
Yeşil kızarıklıkları nötralize etmek için, 
Koyu ve açık bej ise matlaştırıcı bir etki yaratmak için kullanılıyor.
Kremsi pudramsı dokusunun uygulaması ve dağıtması kolaydır.


Renkler bu şekilde duruyor.
Bir kapatıcı paleti için oldukça iyi bir pigmentasyona sahip.
Sadece yeşil olanı pek beğenmedim dağıtması bana göre biraz zor.



Elimde benzer 2 ürün var.
Aklınızda soru işareti kalmaması adına burada da biraz karşılaştırma yapmak istiyorum.

*Essence paletinin pigmentasyonu Rival de young paletine göre oldukça iyi.

*Essence paletinde kontür yapmak içinde 2 adet renk seçeneği bulunuyor.

*Rival de young paletinde ise aydınlatıcı var.

*Essence paleti fiyatı 13 TL Rival de young paleti ise 8-9 TL civarında.

*Bana göre essence rival de young paletinden daha çabuk bitecekmiş gibi geliyor.

12 yorum:

  1. Essence markasından birkaç ürün kullanıyorum ve çok beğeniyorum..
    Bence fiyatlarına göre daha yüksek performansları var..
    Bu ürünü hiç kullanmadım ama merak da ediyorum <3
    Genellikle yeşil olan rengi dağıtmak zor oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle biraz daha yoğun oluyor ama az az kullanınca dağıtabiliyorsun kuzum

      Sil
  2. O ne canlı bir yeşil öyle, kızarıklıklar üzerindeki kapatıcılığını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın zamanda deneyip instagram da paylaşırım canım :)

      Sil
  3. Bunu gördüm geçenlerde rival de loop Yen'i bitti sayılır aydınlatıcı rengini hiç kullanamadım mesela ben o palette o yüzden buna da şüpheyle yaklaşıyorum biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aydınlatıcısını hiç kullanmadım ablacım. bana sorarsan hangisi iyi diye essence derim diğerine göre daha kullanışlı

      Sil
  4. Essence en sevdiğim markalardan. Bu paleti bende gördüm ama ihtiyacım olmadıgından almamıstım. Yesil rengi testerda biraz tuhaf duruyor, dediğin gibi dağıtması zordu. ^^ Teşekkürler kuzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer markaların yeşil rengine göre daha koyu ve yoğun kuzum

      Sil
  5. essence nin birçok ürününü seviyorum ama bu paleti hiç denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihtiyacın yoksa deneme ablacım illa ki olması gereken bir ürün değil

      Sil
  6. Bu tarz ürünleri merak ettiğim halde alamıyorum birini kullansam diğerini kullanamam gibi geliyor :)) Essence genel anlamda benim de çok sevdiğim bir marka, emeğine sağlık bitanem <3

    YanıtlaSil