30 Eylül 2016 Cuma

Rimmel London 60 Seconds Süper Shine Oje

Herkese iyi haftasonları :)
Ne zamandır oje yazısı yazmamıştım.
Sizlere severek kullandığım bir seriden söz edeceğim.

Rimmel london markası ülkemizde watsonslarda satılıyor.
Bir çok ürününü zaten severek kullanıyoruz.
Peki ya ojeleri nasıl ?

Seri adında anlaşılacağı üzere 60 saniyede kurumayı vaat ediyor.
Dediğini de yapıyor fakat 2 yada daha fazla kat sürerseniz 3-4 dakika beklemeniz gerekiyor.


Fırçası kalın uçlu ve bu benim sevdiğim özelliklerinden birisi.
2 kerede tam rengini alabiliyorum ve taşırma problemi yaşamıyorum.
Fiyatları 5 TL civarında.
Birçok rengi mevcut ama benim sürekli kullandığım fotoğraflarda anlaşıldığı üzere kırmızı olan.
Alalı 1 yıl olmadı ve yarıya getirdim.
Kalıcılığı ise bana göre iyi.
4-5 gün dayandığı oluyor.


800 Black
Mutlaka oje sevenlerin elinde bulunması gereken bir renk siyah.
Her kombin ile uyumlu.
Bu serinin siyahını çok sevdim.

823 Blindfold me blue
Bu rengi kardeşim beğendi ve aldı. Ben mavi renk severim fakat bu bana çok koyu geldi.
Arada da olsa sürdüğüm oluyor :)

315 Queen of tarts
İşte en sevdiğim kırmızı! Sürekli sürdüğüm tek oje. Bittikçe bundan alacağım.
Bir çok markada kırmızı denedim ama bu aralarında en iyisi :)

863 Do not disturb
Petrol mavisimi petrol yeşilimi ne dersiniz bilmem ama tonu gayet güzel :)
Rita ora serisinden.


Sevgilerle Duygu

8 yorum:

  1. Renkler çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ojelerden bende edinicem bir kaç tane cok hosuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Siyah ojeyi merak ettim bu seriden hiç ojem olmadığını fark ettim :)) Mutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. hiç kullanmadım, elimdeki ojeler azalınca şans verebilirim. güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende azalttıklarımın yerine aldım :)

      Sil