11 Eylül 2016 Pazar

Wet n Wild Markasının Sevilen Paleti -Comfort Zone Palet


Herkese hayırlı bayramlar diyerek yazıma başlıyorum.
Kurban bayramı indiriminden sanırsam bu paleti almayan kalmadı.
Bu palet benim ikinci paletim.
Wet n wild markası sadece ülkemizde Gratis mağazalarında satılıyor.
Uygun fiyatları ile benim sevdiğim bir marka oldu.


Renklerini çok seviyorum.
Her zaman kullanılabilecek renkleri olması elinizde tek bir palet olsa bile işe yarayacaktır.
Ben wet n wild markasının en çok farlarını seviyorum.
Pigmentleri oldukça iyi.
Uygun fiyatlı daha ne diyebilirim ki :)


Renklere gelecek olursak bu palette mat far bulamazsınız. Hepsi ışıltı içeren farlar.
Palette 8 ayrı renk bulunuyor.
Bunların 4ü açık 4ü ise koyu renkli farlar.
Ben genel olarak üstteki ilk 4ü kullanıyorum başka bir palet kullanacaksam eğer mutlaka buradan da üzerine bir şeyler sürüyorum :)
Palette ki en sevdiğim renk ise yeşil oldu.

13 yorum:

  1. En sevdiğim paletlerden biri 😍

    YanıtlaSil
  2. sevdiğim paletlerimden :D mutlulukla kullan beybisi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler kuzum :) bende çok seviyorum

      Sil
  3. Adsız12.9.16

    Bende paleti son anda aldım renkleri ve yapısı çok hoş güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni aldım bu paleti. Gerçekten çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım sende güle güle kullan :)

      Sil
  5. Bende aldım kuzum cok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almayan kalmadı zaten kuzum iyi yapmıssın :)

      Sil
  6. Çok güzel bir palet.. Ben sağ alt köşedeki rengi inanılmaz seviyorum.. Açık yeşili henüz kullanmasam da diğer renkler gündüz ve akşam makyajlarımda gayet hoş oluyor ^^

    Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşilde çok hoş duruyor en kısa zamanda denemelisin :) bende geliyorum

      Sil
    2. deneyimledikten sonra mutlaka seni de etiketlerim canım benim ^^

      bu arada bana mailden ulaşabilirsin :) konuşalım ^^

      fatmagokmen@hotmail.com.tr

      Sil